Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 92213 Łódź, ul. Pomorska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 675 75 00 , fax. 42 678 92 68
- Data zamieszczenia: 2018-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
ul. Pomorska 251
92213 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 675 75 00, fax. 42 678 92 68
REGON: 47214755900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.umed.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów higienicznych na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa art. higienicznych ( art. papierowe, dozowniki do mydła i papieru toaletowego, folia stretch) na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33760000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia 1. „FORMULARZ OFERTOWY” – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. „FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY” – Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. „OŚWIADCZENIE WYKONAWCY W TRYBIE ART. 25A UST. 1 USTAWY PZP” - Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY W ZAKRESIE WYPEŁNIENIA OBOWIĄZKÓW INFORMACYJNYCH PRZEWIDZIANYCH W ART. 13 LUB ART. 14 RODO– Załącznik nr 7 do SIWZ (dotyczy wszystkich Wykonawców). 5. W celu dokonania oceny złożonej oferty w ramach Kryterium Parametry jakościowe należy przedłożyć wraz z ofertą bezpłatne, bezzwrotne próbki do testowania - zapakowane oraz oznaczone numerem pozycji, której dotyczą oraz nazwą Wykonawcy i Producenta. Wykaz wzorów (próbek), jakie mają dostarczyć wykonawcy, w ramach Kryterium Parametry jakościowe Wzory (próbki) składane celem ich oceny w ramach Kryterium Parametry jakościowe, nie są traktowane jako tzw. dokumenty przedmiotowe w rozumieniu art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy P.z.p. i nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p. Takie próbki traktowane są jako treść oferty. Zamawiający wymaga złożenia próbek:: - DO POZYCJI NR 5 w ilości 3 sztuki - DO POZYCJI NR 6 w ilości 3 sztuki - DO POZYCJI NR 7 w ilości 2 sztuki - DO POZYCJI NR 8 w ilości 1 sztuka - DO POZYCJI NR 9 w ilości 1 sztuka 6. Ewentualne pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy udzielone przez Wykonawcę (imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli osoba podpisująca nie została wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, również w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie). Brak choćby jednego z wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy. Wszystkie załączniki do SIWZ wymagane w ofercie (formularze, oświadczenia) muszą być przedłożone na drukach zaproponowanych przez zamawiającego, bądź na drukach Wykonawcy, zgodnych pod względem treści z drukami załączonymi do SIWZ. IX.2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp tj. w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. nr 2018, poz. 798, 650,1637 i 1669) w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – Załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy środków czystości i artykułów do sprzątania
Dodano: 2020-06-29 - Sprzedaż i dostawa papierów toaletowych, ręczników papierowych i dozowników.
Dodano: 2020-02-26 - Sprzedaż i dostawa ręczników papierowych oraz dzierżawa dozowników.
Dodano: 2019-04-02 - Sprzedaż i dostawa papierów toaletowych, ręczników papierowych i dozowników.
Dodano: 2019-02-05 - Dostawa artykułów higienicznych na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2019-01-18 - Sprzedaż i dostawa papierów toaletowych, ręczników papierowych
Dodano: 2017-11-02 - Dostawa papieru toaletowego, papierowych ręczników, rękawiczek dla jednostek Uniwersytetu Łódzkiego (67/ZP/2017)
Dodano: 2017-10-26