Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych, sprzętu multimedialnego, mebli biurowych w ramach projektu pn. Przedszkole Marzeń

Gmina Grębów ogłasza przetarg

  • Adres: 39-410 Grębów, Grębów 394
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8112911, 8112715 , fax. 015 8112871
  • Data zamieszczenia: 2012-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grębów
    Grębów 394 394
    39-410 Grębów, woj. podkarpackie
    tel. 015 8112911, 8112715, fax. 015 8112871
    REGON: 83040917500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych, sprzętu multimedialnego, mebli biurowych w ramach projektu pn. Przedszkole Marzeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, sprzętu multimedialnego oraz mebli biurowych w ramach projektu pn.Przedszkole Marzeń dla Publicznego Przedszkola w Stalach w Zespole Szkół w Stalach, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. 2.Wszystkie artykuły muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wykonawca na każdy przedmiot dostawy winien posiadać wymagane prawem certyfikaty lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami. Wymagany okres gwarancji: dla sprzętu multimedialnego (komputer, projektor multimedialny, tablica interaktywna) oraz mebli min. 24 miesiące - od dnia podpisania protokołu odbioru, 3.Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginałów wskazanych w wykazie. Jeżeli w szczegółowym wykazie pomocy dydaktycznych, wskazano że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów, wskazanych w wykazie. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczone produkty w wymiarze określonym przez producenta. 4.Wykonawca poniesie wszystkie koszty z tytułu należytej realizacji opisanego przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy, gwarancji jakości na dostarczony towar. 5.Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące 3 części: Część I zamówienia - dostawa artykułów biurowych do Zespołu Szkół w Stalach w ramach realizacji projektu pn. Przedszkole Marzeń - Załącznik Nr 6 do SIWZ. Część II zamówienia - dostawa sprzętu multimedialnego do Zespołu Szkół w Stalach w ramach realizacji projektu pn. Przedszkole Marzeń - Załącznik Nr 6 do SIWZ. Część III zamówienia - dostawa mebli biurowych do Zespołu Szkół w Stalach w ramach realizacji projektu pn. Przedszkole Marzeń - Załącznik Nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grebow.un.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach