33 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg
- Adres: 62-430 Powidz, Powidz-Osiedle
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 261 544 471; 261 544 261 , fax. 261 544 332; 261 544 111
- Data zamieszczenia: 2018-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 33 Baza Lotnictwa Transportowego
Powidz-Osiedle 6
62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
tel. 261 544 471; 261 544 261, fax. 261 544 332; 261 544 111
REGON: 31018885400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych, papieru i sprzętu biurowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru oraz niszczarek do 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 4 zadania: Zadanie nr 1 – Dostawa sukcesywna artykułów biurowych. Zadanie nr 2 – Dostawa papieru kserograficznego i termicznego do faksów dla służby łączności, informatyki ubezpieczenia lotów. Zadanie nr 3 – Dostawa papieru: kserograficznego, do drukowania, fotograficznego dla służby wychowawczej. Zadanie nr 4 – Dostawa niszczarek. 3. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie towary fabrycznie nowe, wolne od wad, w opakowaniach ochronnych. b) Dostarczony przez Wykonawcę towar musi być zgodny z normami eksploatacyjnymi danego asortymentu. c) Cena oferty musi zawierać koszt transportu przedmiotu zamówienia do magazynu Zamawiającego, koszt rozładunku oraz wniesienia. d) Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady wyrobów powstałe podczas ich transportu do czasu przekazania ich do odpowiedniego magazynu Zamawiającego i ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. e) Standardy jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia dla zadań nr 2 i 3 zostały szczegółowo opisane w załącznikach nr 2 B i 2 C do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 2A, 2B, 2C, 2D do SIWZ. c) oświadczenie o którym mowa w części VI, ust. 1 pkt. 1 SIWZ, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, e) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru, w tym papieru kserograficznego dla Sieci Badawczej Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego.
Dodano: 2023-08-04 - Dostawa materiałów biurowych, ksiąg raportów, etykiet samoprzylepnych, etykiet termo transferowych.
Dodano: 2023-05-19 - Dostawa artykułów biurowych dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu.
Dodano: 2023-04-11 - Dostawa artykułów biurowych dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu.
Dodano: 2023-02-10 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2022-11-06 - Dostawa materiałów, artykułów i urządzeń biurowych dla Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
Dodano: 2022-10-17 - Dostawa materiałów biurowych dla SPZOZ w Krotoszynie
Dodano: 2022-08-03 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uczelni przez okres 24 miesięcy.
Dodano: 2021-06-09 - Taśmy z etykietami do drukarki zebra
Dodano: 2021-04-29 - Dostawa zestawów materiałów biurowych w ramach projektu „Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020”
Dodano: 2021-03-07