Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3573454 , fax. 051 3564305
- Data zamieszczenia: 2010-02-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33 33
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3573454, fax. 051 3564305
REGON: 09158115000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.- własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych, papierniczych oraz druków do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia są sukcesywnie dostawy artykułów biurowych, papierniczych oraz druków, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, Formularzem ofertowym i załącznikiem nr 6 do swiz. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania z możliwością składania ofert częściowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów galanterii biurowej i artykułów papierniczych
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa materiałów administracyjno-biurowych
Dodano: 2016-04-15 - Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego oraz wojewódzkich jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-04-12 - dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-04 - Dostawa sukcesywna materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych UTP w Bydgoszczy
Dodano: 2016-03-31 - Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego oraz wojewódzkich jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-03-24 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, papieru do drukarek komputerowych i urządzeń kserograficznych oraz tuszy i tonerów do drukarek na potrzeby Kujawsko-Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Toruniu i jej jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2016-03-14 - Dostawa sukcesywna materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych UTP w Bydgoszczy
Dodano: 2016-03-07 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-03-02 - Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb KWP w Bydgoszczy
Dodano: 2015-11-05