Gmina Suchy Las ogłasza przetarg
- Adres: 62-002 Suchy Las, ul. Szkolna 13
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8926 250 , fax. 61 8125212
- Data zamieszczenia: 2011-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchy Las
ul. Szkolna 13 13
62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie
tel. 61 8926 250, fax. 61 8125212
REGON: 00054933500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchylas.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych oraz sprzętu informatycznego dla szkół podstawowych z terenu Gminy Suchy Las w ramach projektu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2, pn. Opracowanie i wdrożenie programu pomocy edukacyjnej w zakresie różnorodnych dysfunkcji oraz programu rozwijającego zdolności uczniów i uczennic klas I-III szkół podstawowych z terenu Gminy Suchy Las Nr POKL.09.01.02-30-343/10-00 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz sprzętu informatycznego dla szkół podstawowych z terenu Gminy Suchy Las. Zamówienie zostało podzielone na 2 części i obejmuje m.in.: CZĘŚĆ A: Dostawa artykułów biurowych; - tonery do ksero, papier, zeszyty, długopisy, mazaki farby; CZĘŚĆ B: Dostawa sprzętu informatycznego; - komputer, projektor multimedialny, sprzęt CD, kolumny ze wzmacniaczem, mikrofon. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. Zamawiający informuje, że w/w projekt otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych. Nr POKL.09.01.02-30-343/10-00 Ilekroć Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wskazuje znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania Zamawiającego. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: - europejskie aprobaty techniczne, - wspólne specyfikacje techniczne, - normy międzynarodowe oraz inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchylas.pl/przetargi.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa sprzętu biurowego- II partie
Dodano: 2016-06-02 - Zakup i dostawa artykułów biurowych i materiałów techniki biurowej dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych: Konin, Ostrów Wlkp, Piła, Rawicz
Dodano: 2016-04-05 - dostawa sprzętu biurowego - II partie, nr przetargu 907/PN/49/15
Dodano: 2015-10-05 - Zakup i dostawa artykułów biurowych i materiałów techniki biurowej dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych: Konin, Ostrów Wlkp, Piła, Rawicz
Dodano: 2015-05-22 - Sukcesywna dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych
Dodano: 2015-05-13 - Zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych, ZP 03/2015
Dodano: 2015-04-21 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Dodano: 2014-11-27 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2014-11-25 - Sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2014-11-24 - ZPD/08/14 dostawa artykułów biurowych, środków czystości i druków
Dodano: 2014-10-08