Przetargi.pl
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I FAKSÓW

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Sukiennicza 13
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2927103 , fax. 061 2927102
  • Data zamieszczenia: 2011-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Sukiennicza 13 13
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2927103, fax. 061 2927102
    REGON: 00055382200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I FAKSÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek według zestawienia z załącznika nr 3 pakiet nr 1 i dostawa artykułów biurowych według zestawienia z załącznika nr 3 pakiet nr 2. I. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu do pakietu nr 1 - fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach (zgodnych z zaleceniami producenta) materiały eksploatacyjne do drukarek i faksów. Materiały te muszą spełniać wszystkie poniżej wymienione warunki: 1. Fabrycznie nowe oryginalne materiały eksploatacyjne (pochodzące od producenta urządzenia, do którego służą) - wolne od wad technicznych; 2. Dopuszcza się możliwość zaoferowania fabrycznie nowych równoważnych materiałów eksploatacyjnych, tj. kompatybilnych z urządzeniami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia i o parametrach (wydajność, jakość druku, niezawodność, pojemność tuszu-tonera) takich samych lub lepszych w stosunku do podanych w opisie przedmiotu zamówienia oryginalnych materiałów eksploatacyjnych - wolnych od wad technicznych; 3. Przez -fabrycznie nowe-materiały eksploatacyjne należy rozumieć materiały eksploatacyjne, które w całym procesie produkcyjnym są wytwarzane z elementów wytworzonych od podstaw (z wyjątkiem kartonowego opakowania), bez użycia komponentów uzyskanych z materiałów eksploatacyjnych wcześniej użytkowanych (w szczególności dotyczy to obudowy), w szczególności oznacza to, iż wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych (kaseta, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, listwa czyszcząca, wałek grzewczy, wałek dociskowy, głowica drukująca, toner, atrament, tusz, itd.) są fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie refabrykowane, nie wchodziły wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów eksploatacyjnych (nieużywane) - wyprodukowane bez naruszenia praw własności przemysłowej i patentowych, których stosowanie nie narusza warunków gwarancji producentów urządzeń do których są przeznaczone; 4. Każdy pojedynczy materiał eksploatacyjny powinien być opakowany w odrębne fabryczne opakowanie zawierające wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (hologramy, paski zabezpieczające przed wysypaniem proszku, itp.), umożliwiające jego identyfikację (rodzaj, numer katalogowy, parametry techniczne, typ urządzenia do którego jest przeznaczony itp.) i stwierdzenie terminu przydatności do użycia, bez konieczności naruszania opakowania; nie dopuszcza się opakowań zbiorczych; 5. Termin przydatności do użycia dostarczonych materiałów eksploatacyjnych nie może być krótszy niż 12 miesięcy; 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uszkodzenia urządzeń zamawiającego spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych; w przypadku uszkodzenia urządzenia (drukarki, urządzenia faksowego), którego przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest, wg decyzji Zamawiającego, do naprawy urządzenia na swój koszt lub do zwrotu Zamawiającemu kosztu jego naprawy i wymiany materiału eksploatacyjnego na wolny od wad; czas wymiany materiałów eksploatacyjnych oraz naprawy uszkodzonych urządzeń nie powinien przekraczać 3 dni roboczych od daty zgłoszenia; w razie dłuższego terminu naprawy uszkodzonego urządzenia Wykonawca zobowiązany jest do użyczenia i dostarczenia Zamawiającemu na czas naprawy urządzenia zastępczego o zbliżonych parametrach; 7. Materiały eksploatacyjne równoważne będące urządzeniami elektrycznymi lub elektronicznymi będą posiadały oznakowanie CE umieszczone bezpośrednio na produkcie, a w przypadku braku takiej możliwości - na jego opakowaniu, w instrukcji obsługi lub dokumencie gwarancyjnym dołączonym do produktu (jeżeli dane urządzenie podlega oznakowaniu CE na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 15 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z 2005 Nr 259 poz. 2172) i-lub rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 27 grudnia 2005 r. w sprawie dokonywania oceny zgodności aparatury z zasadniczymi wymaganiami dotyczącymi kompatybilności elektromagnetycznej oraz sposobu jej oznakowania (Dz. U. z 2005 Nr 265 poz. 2227). 8. W przypadku materiałów równoważnych Zamawiający wymaga załączenia certyfikatów producenta w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji materiałów eksploatacyjnych (certyfikaty ISO 9001, ISO 14001, PN 18001 lub równoważne) oraz testów przeprowadzonych zgodnie z międzynarodowymi standardami pomiaru wydajności i jakości (ISO 19752, ISO 19798, ISO 24711, ISO 24712 lub zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, lub zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich. 9. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych (w ilości równej ilości dostarczonych materiałów eksploatacyjnych) w celu zagospodarowania ich zgodnie z zasadami postępowania z odpadami określonymi w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach II. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu do pakietu nr 2 artykuły biurowe: 1. Zaoferowane artykuły biurowe muszą być odpowiedniej jakości tzn. zgodne z opisem określonym w załączniku nr 3 pakiet nr 2. 2. W przypadku wystąpienia wad w dostarczonych artykułach w okresie 12-m-cy od ich odbioru Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwych artykułów na wolne od wad w terminie 7 dni od zgłoszenia reklamacyjnego. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować każde zamówienie i dostarczyć artykuły biurowe do wskazanego w zamówieniu miejsca w terminie 7 dni roboczych od jego przekazania przez Zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych artykułów z zachowaniem cen jednostkowych. 4. Z tytułu nie zrealizowania całości dostaw, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych do wskazanych pod warunkiem, że artykuł równoważny będzie posiadać parametry wskazane przez Zamawiającego lub lepsze. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę artykułu równoważnego należy podać nazwę artykułu lub producenta. Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy traktować jako standardy jakościowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia przez Wykonawcę wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuly.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach