Instytut Morski w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-830 Gdańsk, ul. Długi Targ 41/42
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. -58 3011641, 3018385
- Data zamieszczenia: 2009-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Morski w Gdańsku
ul. Długi Targ 41/42 41/42
80-830 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. -58 3011641, 3018385
REGON: 00014506900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.im.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Szczegółowy opis ww. dostawy, zawiera zał. nr 2 i 2a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dostawę artykułów biurowych (zgodnie z zał. nr 2) albo dostawę materiałów eksploatacyjnych (zgodnie z zał. nr 2a) lub dostawę artykułów biurowych i dostawę materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający na mocy art. 36 ust. 5 ustawy, dopuszcza do realizacji poprzez podwykonawcę lub podwykonawców całego zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) są w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych. e) zapoznali się i akceptują warunki opisane w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o prawidłowość i kompletność złożonych wszystkich oświadczeń i dokumentów, jakich zażądał Zamawiający, zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji. Zamawiający dokonywać będzie oceny spełniania wymaganych warunków wg formuły spełnia albo nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia wraz z ofertą nw. oświadczeń i dokumentów: - w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: aktualnego zaświadczenia właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek, opłat na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Oświadczenia podpisanego przez Wykonawcę stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji: a) o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) o swojej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych. e) o zapoznaniu się i akceptacji warunków opisanych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast kopii aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat i aktualnego zaświadczenia właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek, opłat na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te muszą potwierdzać odpowiednio, że nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości, że nie zalega z uiszczaniem podatków opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę nie wydaje się odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat i zaświadczenia właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek, opłat na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten, również musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert jeżeli dotyczy informacji z zakresu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Natomiast dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. Podmioty występujące wspólnie, zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wymagane kopie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jak również aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat i aktualnego zaświadczenia właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek, opłat na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, muszą być złożone przez każdy podmiot.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.im.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów piśmienno - biurowych oraz eksploatacyjnych dla potrzeb Urzędu Gminy Kobylnica
Dodano: 2016-06-28 - DZP/31/16 DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I KOPERT RTG
Dodano: 2016-06-15 - ZOA-271/No/03/2016 Bezgotówkowa, sukcesywna dostawa artykułów biurowych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych nie prefabrykowanych do sprzętu biurowego oraz szkolnych na potrzeby Pomorskiej Wojewódzkiej komendy Ochotniczych Hufców Pracy w 2016 roku.
Dodano: 2016-05-13 - Bezgotówkowa, sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych nie prefabrykowanych do sprzętu biurowego na potrzeby Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w 2016 roku.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku
Dodano: 2016-03-18 - SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-01-20 - Bezgotówkowa, dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych nie prefabrykowanych do sprzętu biurowego na potrzeby Pomorskiej WK OHP
Dodano: 2015-12-07 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, piśmiennych i eksploatacyjnych dla potrzeb Urzędu Gminy Kobylnica w 2016 roku
Dodano: 2015-11-16 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Wejherowo
Dodano: 2015-11-03