Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-091 Ząbki, Rychlińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (22) 419 72 46, , fax. (22) 419 70 04
- Data zamieszczenia: 2020-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica Sp. z o.o.
Rychlińskiego 1
05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
tel. (22) 419 72 46, , fax. (22) 419 70 04
REGON: 14225627000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.drewnica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych wymienionych w formularzach cenowych stanowiących integralną część SIWZ (załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ - odpowiednio dla części zamówienia nr 1-3). Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkową ilość w ramach pakietu określają formularze cenowe stanowiące załączniki: nr 2.1 (dla części 1), nr 2.2 (dla części 2) oraz 2.3 (dla części nr 3) do niniejszej SIWZ. 1) Część 1 - Materiały biurowe 2) Część 2 – Papier 3) Cześć 3 - Tonery - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Dotyczy części 3: w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w pkt. IV pkt 11: a) dokument potwierdzający, że producent materiałów oferowanych przez Wykonawcę posiada System Zarządzania Jakością ustanowiony i stosowany w jego przedsiębiorstwie potwierdzający spełnianie wymagań normy: ISO 9001 lub dokument potwierdzający odpowiednie stosowanie równoważnych środków zapewniających jakość, w zakresie co najmniej takim jak wymieniona norma ISO; b) dokument potwierdzający, że producent materiałów oferowanych przez Wykonawcę posiada wdrożony system zarządzania środowiskowego, zgodnie z normą: ISO 14001 lub dokument potwierdzający odpowiednie stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem; c) raport z testów wydajności przeprowadzonego zgodnie z normami ISO/IEC, tj: ISO/IEC 19752 (lub równoważną) – norma dla tonerów monochromatycznych urządzeń laserowych, ISO/IEC 19798 (lub równoważną) – norma dla tonerów do kolorowych urządzeń laserowych, ISO/IEC 10561 (lub równoważną) – norma dla kartridżów do urządzeń igłowych. 2 Dotyczy części 1 i 2 – w celu potwierdzenia wątpliwości, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, na wezwanie Wykonawca przedstawi kartę charakterystyki produktu 3 Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, chemicznych i papieru xero
Dodano: 2024-07-18 - Dostawa artykułów biurowych do magazynu Szpitala przez okres 24 miesięcy
Dodano: 2024-06-14 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2024-06-14 - Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
Dodano: 2024-05-07 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2024-05-05 - Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-04-17 - Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
Dodano: 2024-04-12 - Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-03-26 - 07/2024
Dodano: 2024-02-22 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papieru
Dodano: 2023-12-06