Przetargi.pl
„Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.

Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-091 Ząbki, Rychlińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (22) 419 72 46, , fax. (22) 419 70 04
  • Data zamieszczenia: 2020-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica Sp. z o.o.
    Rychlińskiego 1
    05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
    tel. (22) 419 72 46, , fax. (22) 419 70 04
    REGON: 14225627000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drewnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych wymienionych w formularzach cenowych stanowiących integralną część SIWZ (załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ - odpowiednio dla części zamówienia nr 1-3). Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkową ilość w ramach pakietu określają formularze cenowe stanowiące załączniki: nr 2.1 (dla części 1), nr 2.2 (dla części 2) oraz 2.3 (dla części nr 3) do niniejszej SIWZ. 1) Część 1 - Materiały biurowe 2) Część 2 – Papier 3) Cześć 3 - Tonery
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Dotyczy części 3: w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w pkt. IV pkt 11: a) dokument potwierdzający, że producent materiałów oferowanych przez Wykonawcę posiada System Zarządzania Jakością ustanowiony i stosowany w jego przedsiębiorstwie potwierdzający spełnianie wymagań normy: ISO 9001 lub dokument potwierdzający odpowiednie stosowanie równoważnych środków zapewniających jakość, w zakresie co najmniej takim jak wymieniona norma ISO; b) dokument potwierdzający, że producent materiałów oferowanych przez Wykonawcę posiada wdrożony system zarządzania środowiskowego, zgodnie z normą: ISO 14001 lub dokument potwierdzający odpowiednie stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem; c) raport z testów wydajności przeprowadzonego zgodnie z normami ISO/IEC, tj:  ISO/IEC 19752 (lub równoważną) – norma dla tonerów monochromatycznych urządzeń laserowych,  ISO/IEC 19798 (lub równoważną) – norma dla tonerów do kolorowych urządzeń laserowych,  ISO/IEC 10561 (lub równoważną) – norma dla kartridżów do urządzeń igłowych. 2 Dotyczy części 1 i 2 – w celu potwierdzenia wątpliwości, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, na wezwanie Wykonawca przedstawi kartę charakterystyki produktu 3 Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach