Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie ogłasza przetarg
- Adres: 89-122 Minikowo,
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3867200 , fax. 052 3867227
- Data zamieszczenia: 2010-08-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie
89-122 Minikowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3867200, fax. 052 3867227
REGON: 09322274500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych i tablic ogłoszeniowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1- dostawa 1975 kompletów materiałów dla uczestników konferencji i spotkań informacyjno - promocyjnych Zadanie 2 - dostawa 1240 kompletów materiałów szkoleniowych Zadanie 3 - dostawa 2000 kompletów materiałów szkoleniowych Zadanie 4 - różne materiały biurowe - dokładny opis załącznik nr 1 Zadanie 5 - dostawa 380 kompletów materiałów dla uczestników forum Zadanie 6 - dostawa 22 szt. tablic ogłoszeniowych Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 będący jednocześnie drukiem oferty - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpodr.pl/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów galanterii biurowej i artykułów papierniczych
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa materiałów administracyjno-biurowych
Dodano: 2016-04-15 - Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego oraz wojewódzkich jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-04-12 - dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-04 - Dostawa sukcesywna materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych UTP w Bydgoszczy
Dodano: 2016-03-31 - Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego oraz wojewódzkich jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-03-24 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, papieru do drukarek komputerowych i urządzeń kserograficznych oraz tuszy i tonerów do drukarek na potrzeby Kujawsko-Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Toruniu i jej jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2016-03-14 - Dostawa sukcesywna materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych UTP w Bydgoszczy
Dodano: 2016-03-07 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-03-02 - Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb KWP w Bydgoszczy
Dodano: 2015-11-05