Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny ogłasza przetarg
- Adres: 21-003 Ciecierzyn, Elizówka 65A
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 7568810 , fax. 81 7563941
- Data zamieszczenia: 2018-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny
Elizówka 65A -
21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie
tel. 81 7568810, fax. 81 7563941
REGON: 1061308300082 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.arimr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna - agencja wykonawcza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego dla Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa, rozładunek i wniesienie artykułów biurowych i papieru kserograficznego (dalej: artykułów biurowych) do Lubelskiego Oddziału Regionalnego i 11 Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa na terenie województwa lubelskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Dostawa i wniesienie artykułów biurowych musi nastąpić do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Artykuły biurowe muszą być nowe, w fabrycznie oznakowanych opakowaniach umożliwiających identyfikację ilościową i jakościową. 4. Ilekroć w dalszej części mowa jest o sprzedaży/dostawie należy przez to rozumieć również dowóz, rozładunek z wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 5. Dostawy muszą odbyć się w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczonym od dnia zawarcia umowy. Dostawy muszą odbyć się do Lubelskiego Oddziału Regionalnego i 11 Biur Powiatowych ARiMR na terenie województwa lubelskiego w godzinach pracy biura tj. poniedziałek – piątek 08:00 – 14:30. Maksymalny termin dostawy określony przez Zamawiającego wynosi 9 dni. Adresy lokalizacji dostaw zostały ujęte w załączniku nr 3 do umowy. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na artykuły biurowe na okres min. 12 miesięcy – termin gwarancji w stosunku do przedmiotu poszczególnej sprzedaży biegnie od daty protokolarnego przejęcia jej przedmiotu. 7. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (według załącznika nr 1 do SIWZ); .2. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym; 3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołączone powinno być pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w oryginale (jeżeli dotyczy);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
Dodano: 2024-03-21 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-09-01 - Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Dodano: 2023-07-19 - Dostawa materiałów biurowych, druków oraz materiałów promocyjnych
Dodano: 2022-08-04 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby projektu pn. „Zawodowcy z powiatu bialskiego”
Dodano: 2021-03-18 - „SUKCESYWNE DOSTAWY DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO FABRYCZNIE NOWYCH ART. BIUROWYCH (ZADANIE NR 1), EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH ORAZ FAKSÓW WRAZ Z ODBIOREM ZUŻYTYCH TONERÓW (ZADANIE NR 2)”
Dodano: 2021-02-03 - sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2021-01-22 - dsukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2020-12-22 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby projektu pn. „Zawodowcy z powiatu bialskiego”
Dodano: 2020-12-07 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2020-11-27