Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych.

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48422888100 , fax. +48427190816
  • Data zamieszczenia: 2017-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    Sadowa 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. +48422888100, fax. +48427190816
    REGON: 472068423
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzgierski.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie sukcesywnych dostaw artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Zgierzu. Szczegółowy zakres produktów został zawarty w załączniku nr 6A - Artykuły biurowe oraz nr 6B - Materiały eksploatacyjne do SIWZ stanowiący opis przedmiotu zamówienia. Analogicznie zakres wymaganych produktów został powtórzony w Formularzu cenowym A – Artykuły biurowe stanowiącym załącznik nr 2A do SIWZ oraz w Formularzu cenowym B – Materiały eksploatacyjne stanowiącym załącznik nr 2B do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 1) Zadanie 1: „Dostawa artykułów biurowych”; 2) Zadanie 2: „Dostawa materiałów eksploatacyjnych”. 3. Zamawiający informuje, że za zgodne z treścią SIWZ uznane zostaną tylko oferty, które będą zawierały cały asortyment w ramach poszczególnych zadań, o którym mowa w załącznikach 6A oraz 6B do SIWZ oraz nie wyraża zgody na złożenie oferty nie kompletnej. 4. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza oferowania przemiennie produktów oryginalnych i równoważnych w obrębie jednego urządzenia. 5. Zamawiający informuje, że ilości artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych są ilościami orientacyjnymi, ustalonymi na podstawie zużycia w okresie ostatnich 12 miesięcy przed wszczęciem niniejszego postępowania, oraz przewidywanego zapotrzebowania na rok 2018 r. Podane przez Zamawiającego ilości w załączniku nr 6A i 6B do SIWZ są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie, przy czym Zamawiający gwarantuje, że przedmiotowe zmiany ilościowe nie spowodują obniżenia wartości umowy o więcej niż 25% maksymalnej wartości zobowiązania Zamawiającego, do której zostanie zawarta przyszła umowa. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 6. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia w załącznik nr 6A i 6B do SIWZ oraz w Formularzu cenowym A załącznik nr 2 A, oraz Formularzu cenowym B załącznik nr 2B: typy i symbole materiałów oraz nazwy ich producentów zostały określone w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno - użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych - równoważnych w stosunku do produktów oryginalnych – technicznie, jakościowo i funkcjonalnie. W przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do równoważności oferowanych produktów, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 7. Szczegółowe wytyczne dotyczące realizacji zamówienia: 1) dostarczone produkty muszą być produktami bez wad fizycznych, fabrycznie nowe oraz nieużywane; 2) w czasie obowiązywania umowy na dostawę przedmiotu zamówienia Wykonawca nie może dostarczać wyrobów innych niż wskazane w Formularzu cenowym A w ramach Zadania 1oraz w Formularzu cenowym B w ramach Zadania 2. W przypadku produktów równoważnych dopuszczalne jest zastąpienie ich produktami oryginalnymi pod warunkiem zachowania niezmienności ceny jednostkowej brutto produktu w stosunku do ceny wskazanej w formularzach cenowych, o którym mowa w treści; 3) w czasie obowiązywania umowy na dostawę przedmiotu zamówienia Wykonawca nie może dostarczać wyrobów innych niż wskazane w Formularzu cenowym A w ramach Zadania 1 oraz w Formularzu cenowym B w ramach Zadania 2 wskazane produkty oryginalne nie mogą zostać zastąpione produktami równoważnymi; 4) miejscem realizacji dostaw jest siedziba Zamawiającego Starostwo Powiatowe w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz oraz ul. Długa 49, 95-100 Zgierz; 5) dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie w okresie od dnia 02.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r., zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego określonym na piśmie i dostarczonym za pomocą faxu lub poczty elektronicznej do siedziby Wykonawcy; 6) Wykonawca zobowiązany będzie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego: a) W zakresie Zadania 1: „Dostawa artykułów biurowych” wskazać TERMIN DOSTAWY (TD) przedmiotu zamówienia wyrażony w dniach w następujących przedziałach 3 dni, 4 dni, 5 dni roboczych licząc od dnia następnego od przesłania przez Zamawiającego zapotrzebowania, o którym mowa w pkt. 5- stanowi kryterium oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w dziale XV SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany określić to kryterium w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1do SIWZ. b) W zakresie Zadania 2: „Dostawa materiałów eksploatacyjnych” zrealizować dostawę w terminie 3 dni roboczych licząc od dnia następnego od przesłania przez Zamawiającego zapotrzebowania, o którym mowa w pkt. 5 7) SPOSÓB DOSTAWY (SD) - Wykonawca zobowiązany będzie wskazać sposób dostawy przedmiotu zamówienia; a) dostawa we własnym zakresie rozumiana jest jako wykonanie dostawy przez przedstawiciela Wykonawcy, który osobiście dostarczy przedmiot zamówienia do siedzib Zamawiającego i wraz z przedstawicielem Zamawiającego dokona weryfikacji dostarczonych produktów, co zostanie potwierdzone częściowym protokołem zdawczo-odbiorczym, b) dostawa zlecona podmiotowi zewnętrznemu rozumiana jest jako zlecenie transportu firmie zewnętrznej, za pośrednictwem kuriera przedmiot zamówienia dostarczany jest do siedzib Zamawiającego, weryfikacja dostarczonych produktów nastąpi przez Zamawiającego na podstawie dostarczonych produktów i przekazanej listy/zestawienia produktów przez Wykonawcę, co zostanie potwierdzone częściowym protokołem zdawczo-odbiorczym, - stanowi kryterium oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w dziale XV SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany określić to kryterium w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 8) w przypadku stwierdzenia braku zamówionych produktów lub dostarczenia ich niezgodnie z zapotrzebowaniem, Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia brakującego produktu lub wymiany na zgodny ze złożonym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem, w ciągu 2 dni roboczych od dostawy i na koszt własny. 8. Przez użyte w SIWZ określenia dotyczące przedmiotu zamówienia rozumie się: 1) produkty fabrycznie nowe – produkty, do których produkcji zostały wykorzystane półprodukty nowe, nie refabrykowane, bez śladów poprzedniego używania oraz uszkodzeń mechanicznych, 2) produkty oryginalne – produkty pochodzące od producenta sprzętu, do którego są przeznaczone, fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony, 3) produkty eksploatacyjne regenerowane – produkty, które wytworzono poprzez uzupełnienie środka drukującego, 4) produkty równoważne – produkty fabrycznie nowe, charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami, do których są przeznaczone, dopuszczone do obrotu na terytorium Polski, wyprodukowane w zgodzie z prawami patentowymi, nie powodujące utraty uprawnień z tytułu gwarancji jakości, posiadające takie same lub lepsze niż produkty oryginalne parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe tzn: a) spełniają warunek bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem, w stopniu nie mniejszym niż wskazane z symbolu materiały oryginalne, a w szczególności dotyczy to wydajności danego materiału eksploatacyjnego, która nie może być mniejsza niż w materiałach oryginalnych, b) posiadają takie same wymiary, jak produkty oryginalne, c) wkłady barwiące muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony, d) muszą być fabrycznie opakowane. Podwykonawcy 9. Zamawiający informuje, że nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zgodnie z art. 36 a Ustawy; 2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ, zgodnie z art. 25a ust 5 pkt. 2 Ustawy. 3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z art. 36b ust 1 Ustawy; Zasoby podmiotów trzecich 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, stanowiącym załącznik Nr 3 i załącznik Nr 4 do SIWZ, zgodnie z art. 25a ust 3 pkt. 2 Ustawy. 5) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, zgodnie z art. 22 a ust 1 Ustawy; 6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22 a ust 2 Ustawy; 10. Zgodnie z art. 24aa Ustawy zamawiający informuje, że w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 11. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust 3a Ustawy Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach w tym zakresie i jeżeli taki obowiązek zaistnieje musi wskazać przedmiot opodatkowania. 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 16. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Zadanie 1: „Dostawa artykułów biurowych”: 3 600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych); Zadanie 2: „Dostawa materiałów eksploatacyjnych”: 3 600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Dostawa Zadanie nr ____”. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się WYŁĄCZNIE PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego: konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Zgierzu, nr konta bankowego: 51 8783 0004 0029 0065 2000 0004. 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - oryginał dokumentu zachowującego ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą musi być wystawiony na rzecz Zamawiającego (Beneficjenta) tj. Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego. Oryginał dokumentu należy złożyć w KASIE Starostwa Powiatowego w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz –pokój 205. 6. Wykonawcy wspólnie składający ofertę w przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu – w treści dokumentu powinni zostać wymienieni z nazwy i adresu wszyscy Wykonawcy, którzy składają wspólnie jedną ofertę. 7. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275, z późn. zm.). 8. W dokumentach potwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej wymienionych powyżej, przesłanki zawarte w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy muszą być wskazane wprost. 9. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium, dlatego gwarancje i poręczenia wnoszone jako wadium powinny być, nieodwołalne w trakcie trwania terminu związania ofertą oraz nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem. 10. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej nie mogą być uzupełniane w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy i ich brak powodować będzie odrzucenie oferty. 11. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa Ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w zaproszeniu do potwierdzenia zainteresowania. 2. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: PODMIOTY TRZECIE, PODWYKONAWCY – jeżeli dotyczy/o ile są znane na etapie składania ofert 12.Wykonawca powołujący się na mocy art. 22a ust 1 ustawy przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zdolnościach technicznych innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w formie oryginału pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego 13. Zgodnie z art. 22a. ust 3 Ustawy, Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5. 14. Wykonawca zobowiązany jest, jeżeli polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 4 pkt 1–9. 15. Wykonawca, który zamierzy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest do złożenia dokumentów dotyczących podwykonawców określonych w ust. 4 pkt. 1–9, w celu zbadania czy nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13–22 i ust. 5. 16. Dokumenty, które musi złożyć Wykonawca w odniesieniu do podmiotów trzecich i podwykonawców w celu zbadania, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa powyżej: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy;\ 8) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; 9) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 17. Jeżeli podmioty trzecie, podwykonawcy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej należy przedłożyć odpowiednio, zgodnie z ust. 5 – 9 niniejszego działu. 18. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 19. Szczegółowe wymagania formalne, jakie powinny spełniać dokumenty i oświadczenia, o których mowa powyżej zostały określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Dz. U. Poz. 1127). 20. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Ustawy określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. W przypadku, gdy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy artykułów biurowych poszczególnych produktów wymienionych przez Wykonawcę w ramach Zadania 1: „Dostawa artykułów biurowych” w Formularzu cenowym A, stanowiącym załącznik 2A do SIWZ, w kolumnie nr 5 odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą opisów poszczególnych produktów, które oferuje Wykonawca - autentyczność produktów potwierdza Wykonawca, opis produktów powinien zawierać dla artykułów biurowych co najmniej: nazwę producenta, nazwę produktu, model, symbol, kod, parametry techniczne, rodzaj materiału wykonania, rodzaj wykończenia, wymiary, wydajność jeżeli jest charakterystyczna dla określonego produktu strony/ml/gramy , ilość sztuk w opakowaniu, kolorystyka – Zamawiający wymaga żeby opisy produktów dla materiałów biurowych zostały ponumerowane zgodnie z numerem porządkowym [l.p.] kolumna nr 1 w Formularzu cenowym A, stanowiącym załącznik nr 2A do SIWZ i trwale spięte. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy materiałów eksploatacyjnych poszczególnych produktów wymienionych przez Wykonawcę w ramach Zadania 2: „Dostawa materiałów eksploatacyjnych” w Formularzu cenowym B, stanowiącym załącznik 2B do SIWZ, w kolumnie nr 9 odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1) ORYGINAŁ PRODUKTU Wykonawca potwierdza wprowadzeniem do treści Formularza cenowego B kolumna nr 9: nazwę własną oferowanego produktu, symbol, nazwę producenta, natomiast w kolumnie nr 10 wprowadza treść ORYGINAŁ; 2) w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje PRODUKT RÓWNOWAŻNY, zobowiązany jest wprowadzić do treści Formularza cenowego B kolumna nr 9: nazwę własną oferowanego produktu, symbol, nazwę producenta, wydajność jeżeli jest charakterystyczna dla określonego produktu strony/ml, w kolumnie nr 10 wprowadza treść PRODUKT RÓWNOWAŻNY, ponadto Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: a) do każdego zaoferowanego produktu równoważnego opis potwierdzający, że zaoferowany produkt jest zgodny pod względem jakości funkcjonalności, rodzaju z opisem przedmiotu zamówienia, które oferuje Wykonawca -autentyczność produktów potwierdza Wykonawca, opis produktów powinien zawierać dla materiałów eksploatacyjnych co najmniej: nazwę producenta, model, symbol, kod produktu, typ produktu (toner, tusz, atrament, itp.), rodzaj (oryginał, zamiennik), kolorystyka, pojemność w ml lub wydajność w stronach, kompatybilność z urządzeniami podać nazwę urządzenia, model - Zamawiający wymaga żeby opisy dla produktów równoważnych zostały ponumerowane zgodnie z numerem pozycji [Nr pozycji] kolumna nr 3 w Formularzu cenowym B stanowiącym załącznik nr 2B do SIWZ i trwale spięte; b) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych, że ich używanie nie spowoduje utraty praw gwarancyjnych; c) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych, że są one dopuszczone do obrotu na terytorium Polski; d) pisemne zaświadczenie producenta materiałów równoważnych, że są one wyprodukowane w zgodzie z prawami patentowymi; e) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych, że bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. 3. Zamawiający informuje, że nie akceptuje potwierdzenia równoważności zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych poprzez załączenie do oferty wyników z testów wydajności, raportów itp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach