Przetargi.pl
„Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Gminy Michałowice”

GMINA MICHAŁOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MICHAŁOWICE
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Reguły, woj. mazowieckie
    REGON: 013269290
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Gminy Michałowice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów biurowych na potrzeby Pracowników Urzędu Gminy Michałowice.2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie, partiami wynikającymi z bieżących potrzeb Pracowników Zamawiającego 3. Szczegółowy zakres zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ oraz w Formularzu asortymentowym, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania każdej zamówionej dostawy do budynku Urzędu Gminy Michałowice zlokalizowanego w Regułach ul. Aleja Powstańców Warszawy 1.5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, z zachowaniem należytej staranności wymaganej od profesjonalnego Wykonawcy.6. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania materiałów biurowych do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego i w terminach wskazanych w umowie.7. Dostarczony asortyment musi odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym zawartymi w "deklaracji zgodności" lub "certyfikacie zgodności" producenta. 8. Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone w trakcie realizacji umowy osobom trzecim, w szczególności za szkody powstałe w mieniu Gminy Michałowice wskutek działania lub zaniechania pracowników Wykonawcy. 9. W przypadku skierowania przez osobę trzecią w stosunku do Zamawiającego roszczeń związanych ze szkodą powstałą w wyniku działania lub zaniechania Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia tych roszczeń i zwolnienia Zamawiającego z obowiązku ich zadośćuczynienia i realizacji.10. Dostawy muszą być wykonywane w sposób sprawny, dokładny i terminowy.11. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania dostaw z zachowaniem należytej dbałości ze szczególnym uwzględnieniem dbałości o mienie Zamawiającego (pomieszczenie i wyposażenie w budynku gdzie będzie dostawa).12. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i wszelkimi wymogami niniejszej umowy.13. Wymagania dotyczące zatrudnienia (klauzule społeczne) nie dotyczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do składania ofert wnieść wadium w wysokości: 1.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej o ile podmiot ubiegający się o zamówienie publiczne prowadzi działalność gospodarczą.2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa: odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 50.000,00 zł. W przypadku ustalenia limitu sumy gwarancyjnej ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie może być niższa niż 50.000,00 zł.4) Zdolność techniczna lub zawodowa:a) doświadczenie Wykonawcy:Wykonawca powinien wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat, przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje należycie:- co najmniej 2 dostawy polegające sukcesywnej dostawie materiałów biurowych dla urzędów bądź szkół, w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy, w tym przynajmniej jedną umowę świadczoną w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy, o wartości minimum 50.000,00 zł.,UWAGA !!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców.b) dysponowania osobami:Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresiec) dysponowania sprzętem:Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach