Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych

Nadleśnictwo Ruszów ogłasza przetarg

  • Adres: 59-950 Ruszów, ul. Leśna 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7714339 , fax. 75 7714468
  • Data zamieszczenia: 2013-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Ruszów
    ul. Leśna 2 2
    59-950 Ruszów, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7714339, fax. 75 7714468
    REGON: 93102406600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wroclaw.lasy.gov.pl/ruszow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, według wymagań Zamawiającego, w okresie trwania umowy, dostawa artykułów biurowych wyszczególnionych poniżej: 1. Papier ksero A3 POLjet (prime) 80g/m? 500 arkuszy lub równoważny - 5 ryz 2. Brulion A4/96 kartek w twardej oprawie - kratka - 5 sztuk 3. Brulion A5/96 kartek w twardej oprawie - kratka - 5 sztuk 4. Bloczki samoprzylepne żółte 76x76 mm/100 karteczek - 12 sztuk 5. Koperta biała bez okienka C6 samoklejąca - 1000 sztuk 6. Koperta biała bez okienka C5 samoklejąca - 500 sztuk 7. Koperta biała bez okienka C4 samoklejąca - 250 sztuk 8. Karton wysyłkowy ok. 340mmx253mmx170mm - 3 sztuki 9. Karton wysyłkowy ok. 437mmx327mmx170mm - 3 sztuki 10. Karton wysyłkowy ok. 437mmx327mmx300mm - 3 sztuki 11. Segregator A4 szerokość grzbietu 75 mm (powlekany, z dźwignią z dociskiem, z wymienną etykietą grzbietową) kolor - 30 sztuk 12. Segregator A4 szerokość grzbietu 50 mm (powlekany, z dźwignią z dociskiem z wymienną etykietą grzbietową) kolor - 20 sztuk 13. Segregator A4 szerokość grzbietu 40 mm (powlekany, z dźwignią z dociskiem z wymienną etykietą grzbietową) kolor - 20 sztuk 14. Skoroszyt PCV A4 miękki (zapisywalny pasek grzbietowy), (kolor) - 50 sztuk 15. Skoroszyt PCV A4 twardy (zapisywalny pasek grzbietowy), (kolor) - 50 sztuk 16. Skoroszyt PCV A4 twardy (zapisywalny pasek grzbietowy), wpinany w segregator (kolor) - 50 sztuk 17. Skoroszyt PCV A4 miękki (zapisywalny pasek grzbietowy), wpinany w segregator (kolor) - 50 sztuk 18. Koszulka na dokumenty A4 przeźroczysta - 300 sztuk 19. Długopis - 30 sztuk 20. Cienkopis - 10 sztuk 21. Flamastry (12 kolorów) - 2 kpl 22. Marker do płyt CD/DVD uniwersalna końcówka - 5 sztuk 23. Zakreślacz fluorescencyjny końcówka ścięta, grubość linii pisania od 1 mm do 5mm (kolor) - 5 sztuk 24. Ołówek z gumką (HB) - 5 sztuk 25. Linijka plastikowa przeźroczysta 30 cm - 1 sztuka 26. Nożyczki ok. 18,5cm (ostrze tnące ze stali wysokiej jakości, uchwyt plastikowy) - 1 sztuka 27. Dziurkacz do 25 kartek z wysuwanym ogranicznikiem - 1 sztuka 28. Dziurkacz do 65 kartek (jednorazowo) - 1 sztuka 29. Zszywacz do 20 kartek (24/6) - 1 sztuk 30. Zszywki metalowe 24/6 (1000 szt.) - 5 opakowań 31. Zszywki metalowe 23/10 (1000 szt.) - 1 opakowanie 32. Zszywki metalowe 23/15 (1000 szt.) - 1 opakowanie 33. Spinacze biurowe okrągłe 33 (100 szt.) - 5 opakowań 34. Klipy metalowe 15 mm (12 szt.) - 2 opakowań 35. Klipy metalowe 19 mm (12 szt.) - 2 opakowań 36. Klipy metalowe 25 mm (12 szt.) - 2 opakowań 37. Klipy metalowe 41 mm (12 szt.) - 2 opakowań 38. Klipy metalowe 51 mm (12 szt.) - 2 opakowań 39. Przybornik na biurko, 8 przegródek, w tym na artykuły piszące, na karteczki, wizytówki, spinacze itp., ok. 143mmx158mmx93mm - 2 sztuki 40. Półka na dokumenty/szuflada plastikowa - 3 sztuki 41. Kalkulator (14-pozycyjny wyświetlacz, podwójna pamięć, zaokrąglanie wyników, korekta ostatniej cyfry, klawisz podwójnego zera) ok. 15 cm x20 cm - 2 sztuk 42. Tablica korkowa na ramie drewnianej 60cmx40cm - 1 sztuka 43. Tablica korkowa na ramie drewnianej 120cmx40cm - 1 sztuka 44. Tablica z możliwością pisania flamastrem - 1 sztuka 45. Mazaki do pisania na tablicy wymienionej w poz. 44 - 10 sztuk 46. Gąbka do ścierana tablicy określonej w poz. 44 - 2 sztuki 47. Papier do drukarki/kserokopiarki A4, 80g/m2, 500 arkuszy, recykling - 500 ryz 48. Toner do drukarki Xerox WorkCentre 7120 (czarny + kolor) - 20 kpl 49. Nośnik danych DVD-R 4,7 GB - 50 sztuk 50. Pudełko na płytę DVD-R - 50 sztuk Zamawiający wymaga dostawy oryginalnych tonerów producenta (nie zamienników). Termin dostawy wynosi do 24 godzin od daty zgłoszenia telefonicznego zapotrzebowania na dany zakres artykułów będących przedmiotem zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje dowóz oraz rozładunek i wniesienie/doniesienie artykułów biurowych w miejsce wskazane przez Zamawiającego, zlokalizowane w budynku biuro-administracyjnych w Ruszowie przy ul. Leśnej 2. Dostawy mogą się odbywać w dni robocze w godzinach od godz. 700 do godz. 1400. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie zrealizowania całego zakresu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301240004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 800,00 zł (słownie: osiemset złotych). 2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 ze zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. Bolesławiec Nr 51 1020 2137 0000 9202 0101 5841 z dopiskiem: Wadium - 7/2710/2013 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej oraz w formie poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w pkt. 3.5, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego (sekretariat), a kopię załączyć do oferty. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, który w określonym terminie nie złożył wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. X Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub pełnomocnictw, i w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego nie złoży ich w wyznaczonym terminie, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 14. W przypadku wniesienia wadium w walucie innej niż PLN, przeliczenie wartości wadium na PLN nastąpi wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wroclaw.lasy.gov.pl/ruszow (Zakładka: Zamówienia publiczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach