Przetargi.pl
Dostawa artykułów biurowych

Nadleśnictwo Ruszów ogłasza przetarg

  • Adres: 59-950 Ruszów, ul. Leśna 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7714339 , fax. 75 7714468
  • Data zamieszczenia: 2013-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Ruszów
    ul. Leśna 2 2
    59-950 Ruszów, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7714339, fax. 75 7714468
    REGON: 93102406600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wroclaw.lasy.gov.pl/ruszow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, według wymagań Zamawiającego, w okresie trwania umowy, dostawa artykułów biurowych wyszczególnionych poniżej: 1. Papier ksero A4 POLjet (prime) 80g/m? 500 arkuszy lub równoważny - 900 ryz 2. Papier ksero A3 POLjet (prime) 80g/m? 500 arkuszy lub równoważny - 40 ryz 3. Papier ksero A4 NAVIGATOR 160g 500 arkuszy lub równoważny - 15 ryz 4. Papier ksero A4 Maestro Extra 80g/m? 500 arkuszy lub równoważny - 15 ryz 5. Papier kancelaryjny A3/kratka 500 arkuszy - 2 ryzy 6. Papier do faxu w rolce 210*30 - 50 rolek 7. Papier pakowy brązowy 10m/1m - 5 arkuszy 8. Sznurek pakowy 100-120 m - 3 sztuk 9. Blok listowy A4/ 100 kartkowy, kratka, wyrywane kartki, klejony na górze - 30 sztuk 10. Blok listowy A5/ 100 kartkowy, kratka, wyrywane kartki, klejony na górze - 30 sztuk 11. Kalka biurowa A4/100 arkuszy - 5 sztuk 12. Brulion A4/96 kartek w twardej oprawie - kratka - 20 sztuk 13. Brulion A5/96 kartek w twardej oprawie - kratka - 20 sztuk 14. Zeszyt A5/32 kartki-kratka, okładka kartonowa - 20 sztuk 15. Zeszyt A5/60 kartki-kratka, okładka kartonowa - 20 sztuk 16. Bloczki samoprzylepne żółte 76x76 mm/100 karteczek - 50 sztuk 17. Koperta biała bez okienka C6 samoklejąca - 5000 sztuk 18. Koperta biała bez okienka C5 samoklejąca - 1500 sztuk 19. Koperta biała bez okienka C4 samoklejąca - 1000 sztuk 20. Koperta biała z folią bąbelkową format A5 - 50 sztuk 21. Koperta biała z folią bąbelkową format A4 - 50 sztuk 22. Koperta biała z folią bąbelkową format A3 - 50 sztuk 23. Koperta biała z folią bąbelkową ok. 49 cm x 36 cm - 50 sztuk 24. Koperty na CD samoklejące białe ok. 124 x 124mm - 30 sztuk 25. Segregator A4 szerokość grzbietu 75 mm (powlekany, z dźwignią z dociskiem, z wymienną etykietą grzbietową) kolor - 200 sztuk 26. Segregator A4 szerokość grzbietu 50 mm (powlekany, z dźwignią z dociskiem z wymienną etykietą grzbietową) kolor - 200 sztuk 27. Skoroszyt PCV A4 miękki (zapisywalny pasek grzbietowy), wpinany w segregator (kolor) - 250 sztuk 28. Teczka wiązana A4 kolor kartonowa - 50 sztuk 29. Teczka skrzydłowa A4 na rzepa, powlekana (kolor) - 15 sztuk 30. Teczka pudełko A4 z rączką i zamkiem, powlekana (kolor) - 10 sztuk 31. Twarda okładka kanałowa z okleiny o fakturze tkaniny A4 5mm - 20 sztuk 31. Twarda okładka kanałowa z okleiny o fakturze tkaniny A4 10mm - 20 sztuk 33. Twarda okładka kanałowa z okleiny o fakturze tkaniny A4 13mm - 20 sztuk 34. Twarda okładka kanałowa z okleiny o fakturze tkaniny A4 16mm - 20 sztuk 35. Twarda okładka kanałowa z okleiny o fakturze tkaniny A4 20mm - 20 sztuk 36. Twarda okładka kanałowa z okleiny o fakturze tkaniny A4 24mm - 20 sztuk 37. Twarda okładka kanałowa z okleiny o fakturze tkaniny A4 28mm - 10 sztuk 38. Twarda okładka kanałowa z okleiny o fakturze tkaniny A4 32mm - 10 sztuk 39. Okładka przezroczysta PCV do bindowania (folia sztywna) A4 kolor - 100 sztuk 40. Okładka karton do bindowania A4 kolor - 100 sztuk 41. Okładka skóropodobna do bindowania A4 kolor - 100 sztuk 42. Koszulka na dokumenty A4 przeźroczysta - 3000 sztuk 43. Obwoluta A4 (ofertówka) sztywna, przezroczysta, otwierana od góry i z boku - 50 sztuk 44. Długopis - 180 sztuk 45. Cienkopis - 50 sztuk 46. Kredki ołówkowe (12 kol.) - 5 kompletów 47. Kreda biała - 250 sztuk 48. Marker do płyt CD/DVD uniwersalna końcówka - 10 sztuk 49. Zakreślacz fluorescencyjny końcówka ścięta, grubość linii pisania od 1 mm do 5mm (kolor) - 50 sztuk 50. Tusz do stempli ręcznych i samotuszujących, wodny 25 ml (zielony) - 10 sztuk 51. Tusz do stempli ręcznych i samotuszujących, wodny 25 ml (czarny) - 20 sztuk 52. Ołówek z gumką (HB) - 30 sztuk 53. Linijka plastikowa przeźroczysta 30 cm - 10 sztuk 54. Nożyczki ok. 18,5cm (ostrze tnące ze stali wysokiej jakości, uchwyt plastikowy) - 5 sztuk 55. Klej biurowy w sztyfcie 25 g - 10 sztuk 56. Taśma klejąca ok.12 mm x 10 m - 20 sztuk 57. Taśma klejącaok.18 mm x 18 m - 20 sztuk 58. Taśma klejąca dwustronnie ok. 50 mm x 10 m - 5 sztuk 59. Taśma klejąca pakowa brązowa ok. 48 x 50 - 30 sztuk 60. Dziurkacz do 25 kartek z wysuwanym ogranicznikiem - 5 sztuk 61. Dziurkacz do 200 kartek (jednorazowo) - 1 sztuki 62. Zszywacz do 20 kartek (24/6) - 10 sztuk 63. Zszywki metalowe 24/6 (1000 szt.) - 50 opakowań 64. Zszywki metalowe 23/6 (1000 szt.) - 1 opakowanie 65. Zszywki metalowe 23/8 (1000 szt.) - 1 opakowanie 66. Zszywki metalowe 23/10 (1000 szt.) - 1 opakowanie 67. Zszywki metalowe 23/13 (1000 szt.) - 1 opakowanie 68. Zszywki metalowe 23/15 (1000 szt.) - 1 opakowanie 69. Spinacze biurowe okrągłe 33 (100 szt.) - 50 opakowań 70. Klipy metalowe 15 mm (12 szt.) - 40 opakowań 71. Klipy metalowe 19 mm (12 szt.) - 40 opakowań 72. Klipy metalowe 25 mm (12 szt.) - 50 opakowań 73. Klipy metalowe 41 mm (12 szt.) - 30 opakowań 74. Klipy metalowe 51 mm (12 szt.) - 30 opakowań 75. Klips do spinania dokumentów plastikowy (50 szt.) tzw. wąsy - 20 opakowań 76. Przeźroczysta podkładka na biurko ok. 40 x 70 cm - 3 sztuki 77. Kalkulator (14-pozycyjny wyświetlacz, podwójna pamięć, zaokrąglanie wyników, korekta ostatniej cyfry, klawisz podwójnego zera) ok. 15 cm x20 cm - 10 sztuk 78. Kalkulator kieszonkowy zamykany (8 liczb na wyświetlaczu) - 3 sztuki 79. Nośnik danych DVD-R 4,7 GB - 100 sztuk 80. Nośnik danych CD-R 700 MB - 100 sztuk 81. Pudełko na płytę DVD-R/CD-R - 100 sztuk 82. Worki 160 litrowe bardzo mocne (rolka po10 szt.) - 300 rolek 83. Worki 60 litrowe bardzo mocne (rolka po10 szt.) - 50 rolek 84. Toner do drukarki HP Officejet 6500 Wireless (czarny + kolory) - 12 kpl 85. Toner do drukarki LaserJet M 1319f MFP (czarny) - 12 sztuk 86. Toner do drukarki HP LaserJet 4350 dtn (czarny) - 1 sztuka 87. Toner do drukarki HP Color LaserJet CM1312 nfi MFP (czarny + kolor) - 12 kpl 88. Toner do drukarki HP LaserJet P1102 (czarny) - 2 sztuki 89. Toner do drukarki Ricoh Aficio SPC 232SF (czarny + kolor) - 4 kpl 90. Toner do drukarki Samsung Color Laser Printer CLP-510N (czarny + kolor) - 4 kpl 91. Toner do drukarki LEXMARK X340 (czarny) - 2 sztuki 92. Toner do drukarki HP Color LaserJet 5550 dtn (czarny + kolor) - 6 kpl 93. Zespół utrwalający do drukarki HP Color LaserJet 5550 dtn - 1 kpl 94. Toner do drukarki Canon C2020i (czarny + kolor) - 12 kpl 95. Toner do drukarki Nashuatec MP C2550 Aficio (czarny + kolor) - 36 kpl 86. Toner do drukarki HP Laser Jet 1100 (czarny) - 2 sztuki 87. Toner do drukarki Laser Jet Pro CM 1415 fnw color MFP (czarny + kolor) - 40 kpl 88. Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Brother DCP-9270 CDN Laser Color (czarny + kolor) - 30 kpl 89. PZ - przyjęcie materiału z zewnątrz druk samokopiujący - 6 pozycyjne - 5 bloczków 90. WZ - wydanie materiału na zewnątrz druk samokopiujący 6- pozycyjne - 5 bloczków 91. MM - przesunięcie międzymagazynowe druk samokopiujący - 10 bloczków 92. ZW - zwrot materiału druk samokopiujący 6-pozycyjny - 2 bloczki 93. Dziennik budowy A4- oprawa kartonowa - 10 sztuk 94. Zamówienie ogólne z rubrykami/liniami samokopiujące A5 - 5 bloczków 95. Arkusz spisu z natury druk samokopiujący A4 - 5 sztuki 96. Ewidencja środków trwałych A4 - 3 sztuki 97. Ewidencja wyposażenia A4 - 3 sztuki 98. Książka korespondencyjna A4 twarda oprawa (2 kolory) - 20 sztuk 99. Księga meldunkowa A4 - 1 sztuka 100. Terminarz na 2014r. A5, w twardej, skóropodobnej oprawie/kolor - 10 sztuk Zamawiający wymaga dostawy oryginalnych tonerów producenta (nie zamienników). Termin dostawy wynosi do 24 godzin od daty zgłoszenia telefonicznego zapotrzebowania na dany zakres artykułów będących przedmiotem zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje dowóz oraz rozładunek i wniesienie/doniesienie artykułów biurowych w miejsce wskazane przez Zamawiającego, zlokalizowane w budynku biuro-administracyjnych w Ruszowie przy ul. Leśnej 2. Dostawy mogą się odbywać w dni robocze w godzinach od godz. 7:00 do godz. 14:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie zrealizowania całego zakresu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301240004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 ze zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. Bolesławiec Nr 51 1020 2137 0000 9202 0101 5841 z dopiskiem: Wadium - 6/2710/2013 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej oraz w formie poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w pkt. 3.5, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego (sekretariat), a kopię załączyć do oferty. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, który w określonym terminie nie złożył wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. X Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub pełnomocnictw, i w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego nie złoży ich w wyznaczonym terminie, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 14. W przypadku wniesienia wadium w walucie innej niż PLN, przeliczenie wartości wadium na PLN nastąpi wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wroclaw.lasy.gov.pl/ruszow (Zakładka: Zamówienia publiczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach