32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg
- Adres: 98-100 Łask, 9 - go Maja 95
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 261 554 591-593
- Data zamieszczenia: 2023-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
9 - go Maja 95
98-100 Łask, woj. łódzkie
tel. 261 554 591-593
REGON: 730097572 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającySkarb Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i sprzętu biurowego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5a do SWZ.3. Szczegółowe warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji dostawy określa załącznik nr 4 do SWZ- wzór umowy.4. Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie podzielona na dwie transze – jedna dostawa do magazynu 32 BLT (Gucin 58a), druga dostawa do JW. 1551 (Sieradz).5. Wykonawca zgadza się, aby całe zamówienie na etapie pakowania zostało rozdzielone na siedem części zgodnie ze złożonymi zamówieniami przez Zamawiającego (dla jednostek będących na zaopatrzeniu). Wykonawca zapewni dostawę sześciu części do 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Łasku oraz dostawę jednej części do Jednostki Wojskowej 1551 w Sieradzu.6. Ilościowy i jakościowy odbiór przedmiotu umowy będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy, tj. 32 Baza Lotnictwa Taktycznego, 98-113 Buczek, Gucin 58a oraz na terenie Jednostki Wojskowej 155, 98-200 Sieradz ul. Wojska Polskiego 78.7. Wykonawca zobowiązuje się wystawić za zamówienie siedem faktur wg złożonych zamówień przez Zamawiającego. Suma wszystkich faktur będzie równa całkowitej wartości zamówienia brutto.8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i wnieść wszystkie przedmioty umowy na własny koszt i odpowiedzialność do dwóch magazynów Zamawiającego. Magazyny znajdują się na terenie 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego 98-113 Buczek Gucin 58a oraz na terenie Jednostki Wojskowej 1551 98-200 Sieradz ul. Wojska Polskiego 78.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa terminarzy.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5a do SWZ.3. Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji dostawy określa załącznik nr 4 do SWZ- wzór umowy.4. Sprzedaż będzie czynnością jednorazową.5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i wnieść wszystkie przedmioty umowy na własny koszt i odpowiedzialność do magazynu Zamawiającego. Magazyn położony jest na terenie 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego 98-113 Buczek Gucin 58a.6. Ilościowy i jakościowy odbiór przedmiotu umowy będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy tj. 32 Baza Lotnictwa Taktycznego, 98-113 Buczek, Gucin 58a1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych dla służby ZZLT.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5b do SWZ.3. Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji dostawy określa załącznik nr 4 do SWZ- wzór umowy.4. Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo.5. Na artykuły biurowe obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa materiałów biurowych i wkładów drukujących do drukarek
Dodano: 2024-01-23 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do organizacji i archiwizacji dokumentów, galanterii biurowej, papieru i kopert dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
Dodano: 2023-11-10 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby SP ZOZ MSWiA w Łodzi
Dodano: 2023-02-14 - Dostawa artykułów piśmiennych i biurowych
Dodano: 2021-04-22 - Dostawa artykułów piśmiennych i biurowych, tuszy i tonerów
Dodano: 2020-12-29 - Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby ŁOR i 21 BP ARiMR w województwie łódzkim – w podziale na części
Dodano: 2020-09-11 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych.
Dodano: 2020-06-25 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
Dodano: 2019-11-19 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby organizacji szkoleń i konferencji organizowanych przez Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi w ramach działania 5 projektu nr 5/8-2017/OG-FAMI pn. „Łódzkie wspiera integrację cudzoziemców”
Dodano: 2019-10-02 - Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego do 22 placówek ARiMR w województwie łódzkim - w podziale na części
Dodano: 2019-06-18