Przetargi.pl
dostawa artykułów biurowych

Jednostka Wojskowa 5949 ogłasza przetarg

  • Adres: 00909 Warszawa, ul. Rakowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 842 001 , fax. 261 842 023
  • Data zamieszczenia: 2018-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 5949
    ul. Rakowiecka 2
    00909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261 842 001, fax. 261 842 023
    REGON: 14666074300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jw3964.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna Resortu Obrony Narodowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa artykułów biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa artykułów biurowych:część I – różny sprzęt i artykuły biurowe ,część II – materiały papiernicze ,część III– kalendarze.Przedmiotem dostawy mogą być jedynie te artykuły, które spełniają wymagania jakościowe i są ujęte w Załączniku Nr 7, Nr 8 i Nr 9. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć własnym transportem i siłami przedmiot zamówienia. Wykonawca zamówienie musi zrealizować w całości (jednorazowo). Wykonawca dostarczy przedmiot umowy wyprodukowany w danym roku dostawy, fabrycznie nowy, dobrej jakości, w opakowaniu zabezpieczającym go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem (pozycje w opakowaniach z opisem zawierającym techniczną nazwę asortymentu, nazwę własną-jeżeli dany artykuł posiada, producent, dostawca, dystrybutor, symbol, oznaczenie oferowanego produktu). Dostawa powinna być potwierdzona dokumentem dostawy np. protokołem dostawy, WZ lub dowodem dostawy. Każdą partię materiałów Wykonawca dostarczy (wraz z wniesieniem i ułożeniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego) do Jednostki Wojskowej Nr 5949 ul. gen. T. Buka 1, 05-119 Legionowo, w dni robocze w godz. 8-12 (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Zamawiający odmówi odbioru materiałów, poza wyznaczonymi godzinami dostawy. Zamawiający sprawdzi dostarczony przez Wykonawcę asortyment w ciągu 14 dni od dostawy. Sprawdzenie towaru będzie polegało na potwierdzeniu, że przedmiot zamówienia, jest wolny od wad fizycznych w szczególności jakąkolwiek niezgodność towaru z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ. Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu Umowy w przypadku, gdy nie będą dostarczone w ilości zamówionej, w stanie niekompletnym, wadliwe, bądź stan techniczny ich zewnętrznych opakowań będzie wskazywał na ich uszkodzenie, lub nie będą w opakowaniu zabezpieczającym go przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub uniemożliwiający identyfikacje produktu (pozycje w opakowaniach z opisem zawierającym techniczną nazwę asortymentu, nazwę własną-jeżeli dany artykuł posiada, producent, dostawca, dystrybutor, symbol, oznaczenie oferowanego produktu, ilość szt. w opakowaniu) w tym przypadku będzie sporządzony protokół niezgodności. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwych artykułów biurowych na wolne od wad w terminie 5 dni roboczych od zgłoszenia wady zgodnie ze sporządzonym protokołem niezgodności, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że asortyment tego samego rodzaju może być wymieniony tylko dwukrotnie. Ryzyko ewentualnego uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy do momentu przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy obciąża wyłącznie Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: - oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 (w odniesieniu do części I przedmiotu zamówienia); - oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 (w odniesieniu do części I, II i III przedmiotu zamówienia). - zobowiązanie podmiotu trzeciego w formie pisemnej (oryginał), jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego w zakresie części I przedmiotu zamówienia; [Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ]. Ponadto, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony i podpisany Formularz cenowy, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 ,nr 8 i nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach