Jednostka Wojskowa 5949 ogłasza przetarg
- Adres: 00909 Warszawa, ul. Rakowiecka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261 842 001 , fax. 261 842 023
- Data zamieszczenia: 2018-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 5949
ul. Rakowiecka 2
00909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 261 842 001, fax. 261 842 023
REGON: 14666074300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jw3964.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna Resortu Obrony Narodowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa artykułów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa artykułów biurowych:część I – różny sprzęt i artykuły biurowe ,część II – materiały papiernicze ,część III– kalendarze.Przedmiotem dostawy mogą być jedynie te artykuły, które spełniają wymagania jakościowe i są ujęte w Załączniku Nr 7, Nr 8 i Nr 9. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć własnym transportem i siłami przedmiot zamówienia. Wykonawca zamówienie musi zrealizować w całości (jednorazowo). Wykonawca dostarczy przedmiot umowy wyprodukowany w danym roku dostawy, fabrycznie nowy, dobrej jakości, w opakowaniu zabezpieczającym go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem (pozycje w opakowaniach z opisem zawierającym techniczną nazwę asortymentu, nazwę własną-jeżeli dany artykuł posiada, producent, dostawca, dystrybutor, symbol, oznaczenie oferowanego produktu). Dostawa powinna być potwierdzona dokumentem dostawy np. protokołem dostawy, WZ lub dowodem dostawy. Każdą partię materiałów Wykonawca dostarczy (wraz z wniesieniem i ułożeniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego) do Jednostki Wojskowej Nr 5949 ul. gen. T. Buka 1, 05-119 Legionowo, w dni robocze w godz. 8-12 (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Zamawiający odmówi odbioru materiałów, poza wyznaczonymi godzinami dostawy. Zamawiający sprawdzi dostarczony przez Wykonawcę asortyment w ciągu 14 dni od dostawy. Sprawdzenie towaru będzie polegało na potwierdzeniu, że przedmiot zamówienia, jest wolny od wad fizycznych w szczególności jakąkolwiek niezgodność towaru z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ. Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu Umowy w przypadku, gdy nie będą dostarczone w ilości zamówionej, w stanie niekompletnym, wadliwe, bądź stan techniczny ich zewnętrznych opakowań będzie wskazywał na ich uszkodzenie, lub nie będą w opakowaniu zabezpieczającym go przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub uniemożliwiający identyfikacje produktu (pozycje w opakowaniach z opisem zawierającym techniczną nazwę asortymentu, nazwę własną-jeżeli dany artykuł posiada, producent, dostawca, dystrybutor, symbol, oznaczenie oferowanego produktu, ilość szt. w opakowaniu) w tym przypadku będzie sporządzony protokół niezgodności. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwych artykułów biurowych na wolne od wad w terminie 5 dni roboczych od zgłoszenia wady zgodnie ze sporządzonym protokołem niezgodności, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że asortyment tego samego rodzaju może być wymieniony tylko dwukrotnie. Ryzyko ewentualnego uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy do momentu przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy obciąża wyłącznie Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: - oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 (w odniesieniu do części I przedmiotu zamówienia); - oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 (w odniesieniu do części I, II i III przedmiotu zamówienia). - zobowiązanie podmiotu trzeciego w formie pisemnej (oryginał), jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego w zakresie części I przedmiotu zamówienia; [Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ]. Ponadto, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony i podpisany Formularz cenowy, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 ,nr 8 i nr 9 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
Dodano: 2024-05-07 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2024-05-05 - Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-04-17 - Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
Dodano: 2024-04-12 - Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-03-26 - 07/2024
Dodano: 2024-02-22 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papieru
Dodano: 2023-12-06 - Dostawa artykułów biurowych i baterii
Dodano: 2023-11-17 - Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A3, A4, A5 na potrzeby BP i MzOR ARiMR
Dodano: 2023-11-13 - Zakup i dostawa artykułów biurowych, papieru, materiałów do wykonania pieczęci na potrzeby jednostek organizacyjnych CBA
Dodano: 2023-10-06