31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 26 1442098 , fax. 26 1442101
- Data zamieszczenia: 2018-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Konstantynowska 85
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. 26 1442098, fax. 26 1442101
REGON: 10106725600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Obrona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH I KALENDARZY - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów administracyjno – biurowych i kalendarzy na rzecz 31 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zgierzu oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu.2. Wymagania zasadnicze dotyczące artykułów administracyjno – biurowych i kalendarzy stanowiących przedmiot zamówienia:muszą być fabrycznie nowe, z gwarancją jakości (terminem przydatności) nie krótszą niż 24 miesiące ;muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać atesty, jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami;muszą odpowiadać wszystkim parametrom określonym w SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia zawartym w formularzach cenowych tj. załączniku nr 1 i załączniku nr 2 oraz załączniku nr 1a oraz załączniku 1b do SIWZ, muszą być dostarczone w odpowiednich dla danego asortymentu opakowaniach jednostkowych i zbiorczych.3. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawiera:załącznik nr 4 do SIWZ – w zakresie określenia asortymentu dla każdego z miejsca dostawy, ilości oraz wymaganych parametrów;załącznik nr 6 do SIWZ – określający warunki na jakich Zamawiający wymaga od Wykonawcy zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na produkty równoważne. Produkty równoważne są to produkty o parametrach technicznych i użytkowych zgodnych z wymaganiami Zamawiającego, o takiej samej lub lepszej jakości i identycznym przeznaczeniu.5.Wykonawca zobowiązany jest podać we wszystkich pozycjach w formularzu cenowym (załączniku nr 1 i załączniku nr 2 do SIWZ) typ / rodzaj / model / producenta oferowanego produktu. Oferta w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.6. Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną ilość zadań, z tym, że na każde zadanie można złożyć jedną ofertę. Zadanie 1 – dostawa artykułów administracyjno-biurowych;Zadanie 2 – dostawa kalendarzy.Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp (dotyczy tylko zadania nr 1). Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz jest uprawniony do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa na zamówienie podstawowe.Przy skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji na dostawę artykułów administracyjno – biurowych, przedmiot zamówienia może się zwiększyć o pozycje wskazane w zał.nr 1 -formularz cenowy w zadaniu 1 kolumna „zakres opcji”. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia przedmiotu zamówienia w ramach asortymentu wyszczególnionego w zamówieniu podstawowym dla zadania 1 po takiej samej cenie jednostkowej jak w zamówieniu podstawowym.Zamawiający powiadomi Wykonawcę w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie opcjonalne. W przypadku skorzystania z opcji zwiększenia asortymentu Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie (faxem) o asortymencie i zamawianych ilościach najpóźniej do 31 października 2018r. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy w/w asortymentu w terminie 14 dni od daty powiadomienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 43/2023 SUKCESYWNE DOSTARCZANIE ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ SPRZĘTU BIUROWEGO
Dodano: 2023-09-19 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz drobnego sprzętu biurowego
Dodano: 2023-08-10 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
Dodano: 2023-07-21 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
Dodano: 2023-06-22 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
Dodano: 2023-04-20 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim w okresie 12 miesięcy.
Dodano: 2022-12-01 - Sukcesywne dostarczanie artykułów biurowych (Nr postępowania: 26/2022)
Dodano: 2022-08-09 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2022-08-03 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim w 2021 r.
Dodano: 2021-02-16 - Dostawa artykułów administracyjno - biurowych
Dodano: 2020-09-23