Przetargi.pl
Dostawa aplikacji interaktywnych dla Muzeum Lubelskiego w Lublinie wraz z ich instalacją oraz uruchomieniem w ramach projektu współfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 VIII Oś priorytetowa (działanie 8.1) Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwoju zasobów kultury pn. „Muzeum Lubelskie – ochrona dziedzictwa przeszłości i nowe wyzwania przyszłości: edukacja, nauka, innowacyjność, promocja regionu, turystyka” nr POIS.08.01.00-00-0073/17

Muzeum Lubelskie w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-117 Lublin, ul. Zamkowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5325001 w. 13, , fax. 815 321 743
  • Data zamieszczenia: 2020-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Lubelskie w Lublinie
    ul. Zamkowa 9
    20-117 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5325001 w. 13, , fax. 815 321 743
    REGON: 27668200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeumlubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aplikacji interaktywnych dla Muzeum Lubelskiego w Lublinie wraz z ich instalacją oraz uruchomieniem w ramach projektu współfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 VIII Oś priorytetowa (działanie 8.1) Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwoju zasobów kultury pn. „Muzeum Lubelskie – ochrona dziedzictwa przeszłości i nowe wyzwania przyszłości: edukacja, nauka, innowacyjność, promocja regionu, turystyka” nr POIS.08.01.00-00-0073/17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa aplikacji interaktywnych dla Muzeum Lubelskiego w Lublinie wraz z ich instalacją oraz uruchomieniem w ramach projektu współfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 VIII Oś priorytetowa (działanie 8.1) Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwoju zasobów kultury pn. „Muzeum Lubelskie – ochrona dziedzictwa przeszłości i nowe wyzwania przyszłości: edukacja, nauka, innowacyjność, promocja regionu, turystyka” nr POIS.08.01.00-00-0073/17 2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w “Opisie Przedmiotu Zamówienia”. 3. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznana będzie oferta na dostawę aplikacji posiadających co najmniej te same cechy i parametry techniczne, funkcjonalne i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w Opisie przedmiotu zamówienia. 4. Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący integralną część SIWZ uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, jest dostosowany do zidentyfikowanych potrzeb osób z niepełnosprawnościami i zgodny z koncepcją uniwersalnego projektowania, opartego na ośmiu regułach: 1. użyteczność dla osób o różnej sprawności, 2. elastyczności w użytkowaniu, 3. prostym i intuicyjnym użytkowaniu, 4. czytelnym informacjom, 5. tolerancji na błędy, 6. wygodnym użytkowaniu bez wysiłku, 7. wielkości i przestrzeni odpowiedniej dla dostępu i użytkowania, 8. percepcji równości. Dla osób z poszczególnymi rodzajami niepełnosprawności aplikacje muszą zapewniać: 1) dla osób niedowidzących - każda z aplikacji (biorąc pod uwagę możliwości wynikające z prezentowanej treści) musi dawać możliwość powiększenia czcionek oraz wybór kontrastowego tła – za pomocą ustandaryzowanych przycisków: AAA, A A A 2) dla osób niewidomych - każda z aplikacji (uwzględniając możliwości wynikające z prezentowanej treści) musi dawać możliwość zamieszczenia aktywnego kodu QR, który umożliwi użytkownikowi po zeskanowaniu dostęp do przygotowanych treści. 3) dla osób niedosłyszących - możliwość wybrania napisów w różnych językach przy każdym filmie oraz możliwość wybrania tłumaczenia na język migowy przy każdym filmie za pomocą ikony „migające dłonie” (stworzenie funkcjonalności w aplikacji, same filmy z miganiem będą wyprodukowane w innym czasie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Uwaga ! W celu weryfikacji prawidłowości podpisania oferty lub innych oświadczeń lub dokumentów Zamawiający prosi o dołączenie do oferty dokumentów (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem), z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności powyższych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych (w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2017 poz.570) Zamawiający pobierze je samodzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach