Przetargi.pl
Dostawa aparatu ultrasonograficznego dla Oddziału Kardiologicznego

Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 72 60 124 , fax. 58 72 60 338
  • Data zamieszczenia: 2016-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o.
    ul. Powstania Styczniowego 1
    81519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 72 60 124, fax. 58 72 60 338
    REGON: 19014161200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatu ultrasonograficznego dla Oddziału Kardiologicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa oraz instalacja, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania aparatu ultrasonograficznego przeznaczonego na Oddział Kardiologiczny o parametrach zgodnych z Zestawieniem parametrów wymaganych, stanowiących załącznik nr 1a do SIWZ, zwanego dalej wyposażeniem; b) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania wyposażenia; c) wykonywanie zobowiązań w okresie gwarancji z tytułu usuwania usterek, napraw, wymiany części wraz z obowiązkowymi przeglądami technicznymi z częstotliwością zalecaną przez producenta wyposażenia. 2. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33100000-1 urządzenia medyczne; 33112200-0 aparaty ultrasonograficzne. 3. Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 4. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia wymieniono w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumn 3, 5, 6 oraz podania oferowanego okresu gwarancji. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, szkoleń określa załącznik nr 1a do SIWZ – Zestawienie parametrów wymaganych. Wykonawca winien w kolumnie pn. „Potwierdzenie spełnienia TAK/NIE” zaznaczyć „TAK” lub „NIE” w celu potwierdzenia spełnienia para¬metrów wymaganych przez Zamawiającego, a w kolumnie „Parametry oferowane” zamieścić opis parametrów oferowanego sprzętu oraz podać numery stron oferty, zawierające potwierdzenie spełnienia każdego parametru. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia parametrów wymaganych, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny. 6. Termin realizacji zamówienia: do 16 grudnia 2016 r. 7. Oferowane elementy wyposażenia muszą być: fabrycznie nowe, nieużywane wcześniej do prezentacji, z bieżącej produkcji, nie starsze niż z 2016 roku, kompletne, zgodne z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1a do SIWZ – Zestawienie parametrów wymaganych, po zainstalowaniu gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 8. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679), 9. Wyposażenie powinno być wykonane z materiałów odpornych na środki myjące i dezynfekcyjne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą. 10. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien: a) dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, zamontować, uruchomić elementy zamawianego wyposażenia; b) przeszkolić personel Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (zapewnić materiały szkoleniowe na własny koszt) po uprzednim uzgodnieniu terminów z Zamawiają¬cym. Liczbę osób szkolonych określi Zamawiający. Szkolenia wskazanego przez Zamawiającego personelu zostaną udokumentowane Protokołem zdawczo-odbiorczym - za¬łącznik nr 3 do umowy oraz stosownymi imiennymi zaświadczeniami dla jego uczestników; c) przekazać przed odbiorem przedmiotu zamówienia:  dokonania wpisu dostarczonego wyrobu do rejestru wyrobów medycznych Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, lub  zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, lub  powiadomienia Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu do obrotu. d) odbiór dokumentowany będzie Protokołem zdawczo-odbiorczym – załącznik nr 3 do umowy, po dostawie, instalacji i uruchomieniu wyposażenia oraz przeszkoleniu personelu; e) przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące przed¬miotu zamówienia opisane w załączniku nr 4 do SIWZ Wzór umowy; 11. W przypadku przedmiotu zamówienia lub jego elementu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza do składania ofert na asortyment równoważny pod każ¬dym względem, tj. składu, zakresu, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. 12. Koszty wynikające ze zmian przepisów w toku realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Przed¬miot zamówienia winien być zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach