Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ogłasza przetarg
- Adres: 07200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-29 7437600 , fax. 297 437 605
- Data zamieszczenia: 2017-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
ul. Komisji Edukacji Narodowej 1
07200 Wyszków, woj. mazowieckie
tel. 0-29 7437600, fax. 297 437 605
REGON: 30872600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wyszkow.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa aparatu KTG wraz z wózkiem pod aparat dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno- Położniczego SPZZOZ w Wyszkowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu KTG wraz z wózkiem pod aparat dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno- Położniczego w SPZZOZ w Wyszkowie, szczegółowo opisanego w załączniku nr 2- opis przedmiotu zamówienia. 2. Oferowane urządzenie musi być dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U z 2015 r., poz. 876). 3. Dostarczone urządzenie będzie odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami. 4. Warunki dostawy: dostawa obejmie urządzenie medyczne spełniające wymagania Zamawiającego z wyposażeniem w asortymencie i ilości określonych w załączniku nr 2- opis przedmiotu zamówienia. a) miejsce dostawy urządzenia medycznego szczegółowo opisanego w załączniku to SPZZOZ w Wyszkowie, 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia transport, rozładunek, dostarczenie do pomieszczenia Oddziału Ginekologiczno- Położniczego w SPZZOZ w Wyszkowie, zainstalowanie, uruchomienie i przeszkolenie personelu. W ramach dostawy przedmiotu zamówienia termin należy ustalić z Kierownikiem Działu Technicznego i Zamówień Publicznych pod nr tel. 795-143-059. b) czas realizacji dostawy wraz z zainstalowaniem, uruchomieniem i przeszkoleniem obsługi, to maksymalnie 5 tygodni od daty podpisania umowy (35 dni kalendarzowych). Faktura może być wystawiona najwcześniej w dniu podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego z dostawy i odbioru urządzenia, po zainstalowaniu i przeszkoleniu personelu. 5. Warunki płatności. a. płatność w 3 ratach, w tym I i II rata równe, a III rata z ostatecznym rozliczeniem faktury. Termin płatności: I rata- 30 dni od daty wpływu faktury, II rata- 60 dni od daty wpływu faktury, III rata- 90 dni od daty wpływu faktury. b. faktura może być wystawiona przez Wykonawcę najwcześniej w dniu podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego z dostawy i odbioru urządzenia, po zainstalowaniu i przeszkoleniu personelu. c. Zamawiający wymaga aby faktura wystawiona była z uwzględnieniem cen jednostkowych elementów wchodzących w skład danego urządzenia medycznego lub aby do faktury dołączono załącznik określający ceny jednostkowe elementów wchodzących w skład danego urządzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza poprzez złożenie oświadczenia. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje dodatkowe
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odczynników
Dodano: 2024-07-01 - Zakup sprzętu medycznego na potrzeby "RM-MEDITRANS"
Dodano: 2024-07-01 - Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
Dodano: 2024-06-27 - Zakup sprzętu medycznego dla nowo tworzonego Oddziału Chirurgii Naczyniowej w MSzS Sp. z o.o. w Radomiu - zakup urządzenia do mechanicznej, rotacyjnej aterektomii tętnic
Dodano: 2024-06-20 - ZP/CZD/082/24 DOSTAWA APARATU DO AUTOMATYCZNEJ EKSTRAKCJI KWASÓW NUKLEINOWYCH
Dodano: 2024-06-06 - Sukcesywna dostawa materiałów ortopedycznych wraz z nieodpłatnym użyczeniem konsoli shavera kostnego i 3 rękojeści kompatybilnych z ostrzami shavera oraz zakup optyki do artroskopii
Dodano: 2024-05-15 - Dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla Oddziału Otolaryngologicznego na okres 12 miesięcy
Dodano: 2024-05-09 - Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora w podziale na części
Dodano: 2024-04-16 - „Zakup sprzętu umożliwiającego rozwój nowoczesnych metod diagnostyki i leczenia w zakresie hematologii i onkologii w Mazowiecki Szpitalu Specjalistycznym Sp. z o.o. w Radomiu”
Dodano: 2024-04-12 - Dostawa asortymentu do wykonywania zabiegów kostnych dla Bloku Operacyjnego SP ZZOZ w Kozienicach
Dodano: 2024-02-26