Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Jana Pawła II
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 257 235, , fax. 447 257 251
- Data zamieszczenia: 2019-12-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o.
ul. Jana Pawła II 35
97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
tel. 447 257 235, , fax. 447 257 251
REGON: 10055873300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwtomaszowie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp.zo.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa Aparatu do fakoemulsyfikacji, witrektomii, z wbudowanym laserem dla Oddziału Okuli-stycznego Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa Aparatu do fakoemulsyfikacji, witrektomii, z wbudowanym laserem dla Oddziału Okuli-stycznego Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2A SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW – SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ: a) FORMULARZ STRONY TYTUŁOWEJ – Załącznik nr 1 do SIWZ. b) FORMULARZ OFERTOWY – załącznik nr 2 do SIWZ. c) Zestawienie parametrów technicznych, warunków gwarancji i szkoleń – załącznik nr 2A do SIWZ. d) Pełnomocnictwo – jeżeli jest wymagane. e) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ f) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w rozdz. XIII. 1.e). SIWZ dotyczące tych podmiotów. g) Zamawiający nie żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w rozdz. XIII. 1.e) SIWZ. h) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – o ile dotyczy. i) Inne dokumenty – jeśli wskazano w siwz. 2. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH SAMODZIELNIE PRZEZ WYKONAWCĘ a) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – Oświadczenie, o którym mowa powyżej, winno być złożone w oryginale, a dowody – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy). – W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego dowód braku zakłócenia konkurencji dokonuje odpowiednio Wykonawca lub podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. – oświadczenie i/lub dowody w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wraz z dostawą wyłoniony Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania niżej wymienionych dokumentów (jeśli dotyczy): Dokumenty spełniające wymogi dopuszczenia do obrotu i użytkowania zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679 z póź. zm. ) oraz aktami wykonawczymi do ustawy tj.: w zakresie wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania do 17.09.2010r. włącz-nie oraz w zakresie wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania po 17.09.2010 r.: • Deklarację Zgodności Producenta – dla sprzętu medycznego dla medycznych wszystkich klas; • Certyfikat jednostki notyfikowanej biorącej udział przy ocenie zgodności wyrobu medycznego (Certyfikaty CE) – dla klasy wyrobu I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III; • dla wyrobów medycznych klasy IIa, IIb lub III - oświadczenie wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela wystawionego po przeprowadzeniu odpowiedniej dla danego wyrobu procedury oceny zgodności i potwierdzającego, że wyrób spełnia odnoszące się do niego wymagania zasadnicze, lub wskazujące, które z wymagań zasadniczych nie zostały spełnione, z podaniem przyczyn; • w przypadku wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania do 17.09.2010r. włącznie wniosek o przeniesienie danych do bazy danych gromadzonych przez Prezesa Urzędu na informatycznych nośnikach danych zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 17.09.2010r. (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679); • w przypadku wytwórców i autoryzowanych przedstawicieli mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu (obowiązek złożenia kopii zgłoszenia do Prezesa Urzędu dotyczy wyłącznie wytwórców i autoryzowanych przedstawicieli, w przypadkach wskazanych w ustawie) lub, w przypadku dystrybutorów i importerów mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, którzy wprowadzili na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wyrób przeznaczony do używania na tym terytorium – powiadomienie o tym wprowadzeniu Prezesa Urzędu (obowiązek złożenia kopii zgłoszenia do prezesa Urzędu dotyczy wyłącznie dystrybutorów i importerów, w przypadkach wskazanych w ustawie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- JEDNORAZOWE ARTYKUŁY MEDYCZNE (sterylne).
Dodano: 2024-03-08 - Dostawa Komory hipoksyjnej dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2024-01-08 - Zakup i sukcesywna dostawa odczynników, produktów chemicznych, na potrzeby projektu pn. "Międzynarodowe Centrum Badań Innowacyjnych Biomateriałów (ICRI-BioM). Międzynarodowa Agenda Badawcza”
Dodano: 2022-11-18 - Zakup i sukcesywna dostawa odczynników, produktów chemicznych, na potrzeby projektu pn. "Międzynarodowe Centrum Badań Innowacyjnych Biomateriałów (ICRI-BioM). Międzynarodowa Agenda Badawcza”
Dodano: 2022-09-01 - Dostawy pojemników na odpady medyczne
Dodano: 2022-02-02 - Środki związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych: buty długie foliowe z gumką, jednorazowe ubrania (bluza i spodnie), pościel jednorazowa, worki na zwłoki.
Dodano: 2021-03-18 - Środki związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych: buty długie foliowe z gumką, dozownik ręczników, dozowniki mydła z ramieniem.
Dodano: 2021-03-08 - Środki związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych: worki na zwłoki, dozowniki do mydła, maski twarzowe.
Dodano: 2021-03-03 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie
Dodano: 2021-01-28 - Dostawy produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego do Apteki Okręgowej Inspektoratu Służby Więziennej w Łodzi mieszczącej się w Zakładzie Karnym nr 2 w Łodzi
Dodano: 2020-12-08