Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum ogłasza przetarg
- Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 433 27 29
- Data zamieszczenia: 2012-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
ul. Św. Anny 12 12
31-008 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 433 27 29, fax. 12 433 27 29
REGON: 00000127000040 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa analizatora do wykonywania pełnego zakresu testów oddechowych z użyciem 13C wraz ze stacją roboczą z preinstalowanym oprogramowaniem i akcesoriami (podwójne torebki do pobierania próbek - op. 200 szt. oraz ustnik do torebek - op. 500 szt.) dla Katedry Fizjologii UJ CM w Krakowie. Sprawa znak: DZP/CM/242/3-104/ZP/12 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa analizatora do wykonywania pełnego zakresu testów oddechowych z użyciem 13C wraz ze stacją roboczą z preinstalowanym oprogramowaniem i akcesoriami (podwójne torebki do pobierania próbek - op. 200 szt. oraz ustnik do torebek - op. 500 szt.) dla Katedry Fizjologii UJ CM w Krakowie. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ, który zawiera parametry techniczne i warunki wymagane oraz punktowane. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji z 2012 r., a oferowany analizator do wykonywania pełnego zakresu testów oddechowych z użyciem 13C musi posiadać dokument potwierdzający oznakowanie CE- certyfikat CE lub deklarację zgodności, wymagany obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679 z późn. zm.). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Dostawę wraz z transportem, instalację, uruchomienie aparatu oraz 1-dniowe szkolenie z obsługi przedmiotu zamówienia dla 3 osób (w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem). Miejsce dostawy: Katedra Fizjologii UJ CM, ul. Grzegórzecka 16, 31-531 Kraków. 2) Udzielenie min. 12-miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (termin liczony od daty protokołu przekazania do eksploatacji). 3) Wykonanie w okresie gwarancji minimum 1 przeglądu gwarancyjnego w każdym rozpoczętym roku gwarancji. 4) Autoryzowany serwis gwarancyjny. 5) Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie. 6) Zamawiający wymaga naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 14 kalendarzowych dni od chwili zgłoszenia wady. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zastępczego przedmiotu zamówienia lub jego naprawianego elementu na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż przedmiot zamówienia/element naprawiany. 7) W przypadku trzykrotnej naprawy przedmiotu zamówienia lub jego elementu, a także gdy sumaryczny czas naprawy przekroczy 3 miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany przedmiotu zamówienia/jego elementu na nowy na własny koszt. 8) Instrukcja obsługi w języku polskim i angielskim. 9) Karta gwarancyjna zgodna z zapisami w umowie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zapewnienie aktualizacji oprogramowania przez okres trwania gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dzp@cm-uj.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA STOŁU REHABILITACYJNEGO
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa 50 000 sztuk nożyków do zgrzewarki TSCDII firmy TERUMO
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa materiałów zużywalnych do nieinwazyjnego wspomagania oddychania u noworodków techniką nCPAP i SiPAP
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA PASÓW I ELEKTROD DO APARATÓW EKG
Dodano: 2016-07-07 - dostawa kaset i akcesoria do sterylizatora plazmowego
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa narzędzi medycznych wielorazowego użytku
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych i pomocniczych dla Centralnej Sterylizacji
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego oraz materiałów zużywalnych do sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa sprzętu medycznego oraz aparatu RTG
Dodano: 2016-06-02 - Różne produkty medyczne
Dodano: 2016-05-30