Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg
- Adres: 91348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6314 872; 871 , fax. 42 6314573
- Data zamieszczenia: 2016-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
91348 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6314 872; 871, fax. 42 6314573
REGON: 00028853800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa analizatora do monitorowania stężenia leków i oznaczania narkotyków wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych do przedmiotowego analizatora - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora do monitorowania stężenia leków i oznaczania narkotyków wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych do monitorowania stężenia leków i oznaczania narkotyków do przedmiotowego analizatora na okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – specyfikacja techniczna analizatora do monitorowania stężenia leków i oznaczania narkotyków stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ 3. Wykonawca oświadcza, że przedmiot dzierżawy nie ma wad fizycznych, wad prawnych, nie jest obciążony prawami osób trzecich i nie jest przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia. 4. Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (i nie używany wcześniej, np. jako wersja demonstracyjna, testowa.), całkowicie sprawny – rok produkcji nie wcześniej niż 2015 r. 5. Oferowany analizator będzie kompletny i po uruchomieniu gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji 6. Dostarczony analizator spełniać będzie właściwe, ustalone w obowiązujących przepisach prawa wymagania odnośnie dopuszczenia do użytkowania przedmiotowych wyrobów i urządzeń w polskich zakładach opieki zdrowotnej (w szczególności: normy, atesty). 7. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym szczegółowe terminy: dostawy, montażu oraz szkolenia. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. Termin szkolenia – nie później niż 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 8. Wykonanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę potwierdzone będzie protokołem odbioru przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia następujące dokumenty: Kartę gwarancyjną w języku polskim Instrukcję użytkowania w języku polskim; Wykaz autoryzowanych punktów serwisowych oraz warunki świadczenia usług przez punkty serwisowe, paszport aparatu. 10. Opakowanie towaru oraz jego ubezpieczenie, transport krajowy i zagraniczny, koszty cła, odprawy celnej, podatek od towarów i usług, załadunek i rozładunek, wniesienie do Pracowni Diagnostyki Toksykologicznej (III piętro, winda), na koszt i ryzyko Wykonawcy. (proszę podać nr pokoju). 11. Montaż (instalacja) oraz pierwsze uruchomienie (przekazanie do eksploatacji) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 12. Przeprowadzenie szkolenia w zakresie użytkowania, obsługi i konserwacji aparatury. Szkolenia zostaną przeprowadzone w języku polskim lub z udziałem tłumacza i udokumentowane zostaną stosownymi zaświadczeniami potwierdzającymi udział w szkoleniu. 13. Wykonawca ustali terminy przeglądów i konserwacji z Użytkownikiem, a harmonogram dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia. Czas przeglądów i konserwacji wynikający z harmonogramu nie będzie wliczany w czas przestoju sprzętu. 14. Za terminową realizacje przeglądów i konserwacji zgodnie z harmonogramem odpowiada Wykonawca. Przeglądy gwarancyjne odbywać się będą zgodnie z dokumentacją producenta, na koszt Wykonawcy, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Potwierdzeniem wykonania usługi będzie karta pracy serwisu podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Po przeglądzie Wykonawca wystawi certyfikat dopuszczający sprzęt do eksploatacji klinicznej oraz dokona wpisu do Paszportu aparatu. - Wykonawca zobowiązany jest założyć dokument - Paszport aparatu - dla danego urządzenia. 15. Formularz cenowy - dzierżawa analizatora stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ 16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – specyfikacja asortymentowo-ilościowo-cenowa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do monitorowania stężenia leków i oznaczania narkotyków stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ 17. Odczynniki muszą być dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiadać wymagane atesty (certyfikaty) oraz powinny być odpowiednio oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 18. Przez odczynniki należy rozumieć odczynniki laboratoryjne i testy konieczne do wykonywania oznaczeń. Przez elementy zużywalne należy rozumieć kontrole, kalibratory, płyny i wszystkie inne materiały i elementy eksploatacyjne konieczne do wykonywania oznaczeń. 19. Odczynniki i sprzęt zużywalny muszą posiadać stały poziom czystości, który nie zakłóci prowadzenia prac badawczych i naukowych oraz zapewni powtarzalność wyników. 20. Dostawy realizowane będą przez okres 36 miesięcy w terminie max. 14 dni kalendarzowych na podstawie sukcesywnych zamówień składanych w formie pisemnej (tj. fax / e-mail) lub telefonicznie z co najmniej 3 – dniowym wyprzedzeniem. 21. Dostawy odbywać się będą na ryzyko i koszt Wykonawcy. 22. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia w każdym asortymencie z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia ceny. 23. Na każdej partii towaru muszą znajdować się etykiety umożliwiające oznaczenie towaru co do tożsamości. 24. Odpowiedzialność za dostarczenie przedmiotu zamówienia w terminie i w miejsce wskazane przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. 25. Zamawiający wymaga aby dostarczony towar posiadał minimalny okres ważności 6 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 26. Ilości odczynników wskazane w Załączniku nr 3 do SIWZ są jedynie ilościami szacunkowymi, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ich ilości, bez konsekwencji prawno-finansowych dla Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696300-8
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych, 16/ZP/2024
Dodano: 2024-04-16 - Sukcesywne dostawy podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych, 59/ZP/2023
Dodano: 2024-01-05 - Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych do biologii komórkowej, nr 5/ZP/2023
Dodano: 2023-03-31 - w dostawa odczynników w związku z realizacją umowy w zakresie realizacji projektu pn.: Projekt „Aktywność proteaz SARS-CoV-2 a naturalny przebieg kliniczny infekcji COVID-19: ocena potencjału diagnostycznego i przydatności w stratyfikacji grup ryzyka” finansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach naboru „Wsparcie szpitali jednoimiennych w walce z rozprzestrzenianiem się zakażenia wirusem SARS-CoV-2 oraz w leczeniu COVID-19” nr umowy Szpitale jednoimienne/40/2020. Zakup sfinansowany ze środków NCBIR.
Dodano: 2022-03-29 - Zestaw do izolacji wirusowego DNA/RNA z surowicy – 20 op.
Dodano: 2021-07-22 - ZP/179/2020 – Dostawa wskaźników do kontroli procesów sterylizacji i dezynfekcji dla Instytutu „CZMP”
Dodano: 2021-03-09 - Odczynniki chemiczne, odczynniki laboratoryjne (specjalistyczne) dla jednostek organizacyjnych Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
Dodano: 2021-02-15 - ZP/179/2020 – Dostawa wskaźników do kontroli procesów sterylizacji i dezynfekcji dla Instytutu „CZMP”
Dodano: 2020-12-30 - Odczynniki chemiczne, odczynniki laboratoryjne (specjalistyczne) dla jednostek organizacyjnych Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
Dodano: 2020-12-30 - Odczynniki chemiczne, odczynniki laboratoryjne (specjalistyczne) oraz wyroby laboratoryjne i sprzęt laboratoryjny dla potrzeb projektu pt. „Nowoczesna technologia bioremediacji gruntów zanieczyszczonych olejem kreozotowym na terenie Nasycalni Podkładów Spółka Akcyjna w Koźminie Wielkopolskim/ POIR.04.01.02-00-0057/17-00”, realizowanego przez Instytut Biotechnologii Molekularnej i Przemysłowej Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
Dodano: 2020-10-08