Inspekcja Ochrony Środowiska Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-018 Bydgoszcz, ul. ks. Piotra Skargi
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 525 826 466 , fax. 525 826 469
- Data zamieszczenia: 2020-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Inspekcja Ochrony Środowiska Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Bydgoszczy
ul. ks. Piotra Skargi 2
85-018 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 525 826 466, fax. 525 826 469
REGON: 16230000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wios.bydgoszcz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa analizatora do identyfikacji substancji - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa podręcznego analizatora do szybkiej identyfikacji substancji (spektrometru) – mobilne, wodoodporne urządzenie wyposażone w intuicyjny panel sterowania wraz ze zintegrowaną biblioteką na ponad 1200 różnych związków. Możliwość identyfikacji substancji niebezpiecznych. Urządzenie pozwalające uniknąć bezpośredniego kontaktu z nieznaną substancją z możliwością obsługi za pomocą jednej ręki. Waga urządzenia do 1 kg, z możliwością identyfikacji pojedynczych składników w mieszaninie. Praca w trybie niezależnym, gdzie z poziomu urządzenia można wykonywać podstawowe operacje, np. kalibrację, identyfikację związków, a następnie ich transfer do oprogramowania komputerowego. Możliwość obsługi urządzenia połączonego kablem USB z komputerem, na którym jest zainstalowane oprogramowanie. Odporne na wysokie i niskie temperatury, wstrząsy mechaniczne i wibracje. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38434560-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się 2. Zamawiający odstępuje od żądania od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku złożenia odrębnych ofert w przedmiotowym postępowaniu przez wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Formularz oferty - wzór stanowi załącznik nr 1 do siwz; 5. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty, w przypadku, gdy: 1) oferta została podpisana przez osobę reprezentującą Wykonawcę, 2) oferta została podpisana przez jednego ze wspólników spółki cywilnej. W przypadku, gdy oferta złożona przez wspólników spółki cywilnej, podpisana zostanie przez wszystkich wspólników spółki, pełnomocnictwo nie jest wymagane, 3) Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum). W takim przypadku, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp, wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną