Przetargi.pl
Dostawa analizatora BTEX, kalibratora wielogazowego, generatora powietrza zerowego wraz z wymaganym osprzętem i montażem, instalacją, uruchomieniem i szkoleniem pracowników

Fundacja ARMAAG ogłasza przetarg

  • Adres: 80-761 Gdańsk, ul. Elbląska 66
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 301 48 84 , fax. 058 305 93 72
  • Data zamieszczenia: 2009-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja ARMAAG
    ul. Elbląska 66 66
    80-761 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 301 48 84, fax. 058 305 93 72
    REGON: 19030273600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.armaag.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: organizacja pozarządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa analizatora BTEX, kalibratora wielogazowego, generatora powietrza zerowego wraz z wymaganym osprzętem i montażem, instalacją, uruchomieniem i szkoleniem pracowników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa analizatora BTEX, kalibratora wielogazowego, generatora powietrza zerowego wraz z wymaganym osprzętem i montażem, instalacją, uruchomieniem i szkoleniem pracowników do stacji AM2 w Gdańsku przy ul. Kaczeńce
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 383415002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy: - posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, - dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodne z art.22 ust.2 Ustawy o zamówieniach publicznych - aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert) - zaświadczenie o uregulowaniu zobowiązań w stosunku do ZUS i Urzędu Skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert) - certyfikaty zgodności urządzeń z odpowiednimi wymaganiami jakościowymi - oświadczenie o niezawodnej pracy urządzeń w okresie gwarancji - referencje od minimum dwóch niezależnych podmiotów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.armaag.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach