Akademia Morska w Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81-225 Gdynia, ul. Morska 81-87
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2009-09-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Gdyni
ul. Morska 81-87 81-87
81-225 Gdynia, woj. pomorskie
REGON: 00014511200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.gdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
CRZP-31/09 Przetarg nieograniczony na wykonanie i dostawę 32 skryptów na rzecz studiów podyplomowych realizowanych w ramach projektu Rozwijaj żagle Akademio! współfinansowanego z Unii Europejskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu i dostawie trzydziestu dwóch skryptów dla słuchaczy siedmiu studiów podyplomowych realizowanych w ramach projektu Rozwijaj żagle Akademio! na podstawie umowy nr POKL.04.01.01-00-011-08-00, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 1. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYKONANIA SKRYPTÓW: -wydruk: w formacie B5, układ pionowy, 100 g/m2, śnieżnobiały, -okładka: wielobarwna, karton 250 g/m2, folia półmat, -strona tytułowa: wielobarwna, -rysunki wewnątrz skryptów: wielobarwne, -ilość: 32 skrypty po 100 egzemplarzy każdego tytułu + egzemplarze obowiązkowe każdego tytułu, -recenzja: w zakresie własnym Zamawiającego -format dokumentu źródłowego: materiały zostaną dostarczone przez Zamawiającego w programie Word. 2.OBOWIĄZKI WYKONAWCY: -prace wydawnicze: adjustacja stylistyczna, redakcja techniczna, korekta, skład komputerowy, łamanie; -redakcja techniczna zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego; -zapis ostatecznej wersji publikacji zatwierdzonej do druku w formacie PDF i w wersji otwartej; -prace poligraficzne: przygotowanie i przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji wersji elektronicznej z zapisem w PDF każdego z 32 zamówionych tytułów oraz wydruku (wersji papierowej) pierwszego egzemplarza każdego z 32 tytułów; -opracowanie projektu wielobarwnej okładki i przedłożenie jej Zamawiającemu do akceptacji; -druk całości zamówienia w nakładzie 100 egzemplarzy każdego tytułu, -druk egzemplarzy obowiązkowych każdego tytułu, które Wykonawca prześle (na własny koszt) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Sztuki z dnia 06.03.1997 r. w sprawie wykazu bibliotek uprawnionych do otrzymywania egzemplarzy obowiązkowych poszczególnych rodzajów publikacji oraz zasad i trybu ich przekazywania; -oprawa introligatorska każdego egzemplarza; -dostawa wykonanych części zamówienia do siedziby Zamawiającego każdorazowo po wykonaniu druku zgodnie z terminami zawartymi w SIWZ; -nadanie ISBN każdemu tytułowi. 3.W RAMACH WSPÓŁPRACY: -Wykonawca wyznaczy osobę prowadzącą zlecenie lub osobę zastępującą prowadzącego zlecenie, w przypadku jego nieobecności, -Wykonawca ma obowiązek uwzględnić i wprowadzić wszystkie uwagi zgłoszone przez Zamawiającego (korekty po składzie), w terminie 2 dni od dnia zgłoszenia, -W przypadku, gdy w wyniku weryfikacji materiału po składzie, okaże się, że Wykonawca nie uwzględnił w ocenie zamawiającego istotnych zmian, Zamawiający może żądać dokonania dodatkowego składu przed ostateczną akceptacją, -Zamawiający wymaga wykonania usługi zgodnie z Zasadami składu tekstów w języku polskim (PN-83/P-55366), -Współpraca będzie polegała na bezpośrednich, telefonicznych i mailowych kontaktach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798220007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wadium w tym postępowaniu
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: (wiedza i doświadczenie) a) wykonali nakład minimum trzech pozycji książkowych z nadaniem numerów ISBN lub ISSN 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art.24. Warunki uznaje się za spełnione na podstawie wymienionych w Rozdziale 8 oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych na Formularzu II. 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - na potwierdzenie warunku, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp. 3.wykaz usług wykonanych przez Wykonawców w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem oferowanym usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i potwierdzających spełnienie warunku Rozdział 4 pkt. 2 a - w/g Formularza III - Wykaz usług, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (jako potwierdzenie - wykaz wykonanych nakładów minimum trzech pozycji książkowych posiadających numery ISBN lub ISSN nadane przez Wykonawcę z podaniem tytułów oraz numerów ISBN lub ISSN); 4.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z określeniem terminu udostępniania - jeżeli dotyczy. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie: -dokument 1 - Wykonawcy składają wspólnie, a podpisuje pełnomocnik (lider) lub wszyscy wykonawcy wspólnie. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na mocy przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy każdego z nich. -dokumenty 2 musi złożyć każdy z Wykonawców na poświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-9 ustawy PZP -dokumenty 3, 4, muszą potwierdzać spełnianie odpowiedniego warunku przez Wykonawców łącznie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://akwen.am.gdynia.pl/azp/download.php?list.35
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną