Przetargi.pl
Dostawa ambulansu medycznego typu C wraz z zabudową oraz sprzętu i wyposażenia medycznego dla ambulansu

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 88-200 Radziejów, Szpitalna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48542856200 , fax. +48542853701
  • Data zamieszczenia: 2019-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Szpitalna 3
    88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48542856200, fax. +48542853701
    REGON: 91033303600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ambulansu medycznego typu C wraz z zabudową oraz sprzętu i wyposażenia medycznego dla ambulansu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2019 roku ambulansu medycznego typu C wraz z fabrycznie nową zabudową (dalej zwanych również „ambulansem”) oraz sprzętem i wyposażeniem medycznym, o standardzie ambulansu drogowego spełniającym cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane, których szczegółowe dane zostały określone w Polskiej Normie PN-EN 1789+A1:2011, zgodnie z wymaganiami (parametrami) techniczno – użytkowymi określonymi, szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy – TABELA I i II). Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia instruktażu dla wskazanych przez Zamawiającego osób, tj. personelu medycznego oraz pracowników, w zakresie działania, obsługi, eksploatacji i konserwacji ambulansu, sprzętu i wyposażenia medycznego. Jeżeli w niniejszej SIWZ użyto parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt dostarczony przez konkretnego Wykonawcę i mogłoby to uprzywilejować lub wyeliminować niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań (urządzeń równoważnych), albo odmiennych z tym, że ww. rozwiązania (urządzenia) będą tożsame w kontekście obowiązującego standardu (funkcjonalności, rozwiązań technicznych) dla tych wymaganych przez Zamawiającego. Dopuszcza się urządzenia/produkty lepsze od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry minimalne). Wykonawca jest wówczas zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego rozwiązania (urządzenia/produkty) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku sytuacji o której mowa w tym punkcie, Zamawiający wymaga złożenia opisu oferowanych rozwiązań (urządzeń/produktów) wraz z ofertą. GWARANCJA: Wykonawca udzieli gwarancji na okres od daty podpisania protokołu odbioru: - na pojazd bazowy minimum 24 miesiące; - na zabudowę medyczną minimum 24 miesiące; - na perforację nadwozia minimum 120 miesięcy; - na powłokę lakierniczą minimum 36 miesięcy. - na sprzęty i urządzenia oraz inne materiały niezbędne do realizacji przedmiotu umowy minimum 24 miesiące. SERWIS: Wykonawca zapewnia dla oferowanego ambulansu pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zabudowy medycznej i wyposażenia medycznego. Koszty związane z serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym ponosi Wykonawca i należy je uwzględnić w składanej ofercie. Serwis medycznej zabudowy specjalistycznej realizowany w okresie gwarancji w siedzibie Zamawiającego lub w razie potrzeby dostępu do wyposażenia specjalnego (np. podnośnik, kanał itp.) w wynajętym przez wykonawcę, na koszt wykonawcy warsztacie naprawczym w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego. Czas reakcji serwisu max 3 dni robocze od przyjęcia zgłoszenia. Miejsca realizacji zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna3 w Radziejowie. Termin realizacji zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy do złożonej oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) są zobowiązani ponadto dołączyć następujące dokumenty: a. opisy urządzeń / produktów równoważnych, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu; b. dokumenty (certyfikaty, deklaracje zgodności, protokoły z badań itp.) wskazane w zał. nr 1 do SIWZ; c. pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu. Ponadto zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach