Przetargi.pl
DOSTAWA AMBULANSU (KARETKI) TYPU C

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Św. Jana 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4264461 , fax. 061 4263233
  • Data zamieszczenia: 2011-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Św. Jana 9 9
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4264461, fax. 061 4263233
    REGON: 00031512300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ZOZ.GNIEZNO.PL
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA AMBULANSU (KARETKI) TYPU C
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ambulansu (karetki) typu C w systemie sprzedaży ratalnej. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: - Fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie później niż w roku 2010 ambulans sanitarny typu C z homologacją pojazdu wraz z wyposażeniem medycznym - W skład wyposażenia medycznego wchodzą w szczególności nosze główne wraz z transporterem noszy głównych - Ambulans i jego wyposażenie nie mogą być przedmiotem wystawy bądź prezentacji, kompletne, które po dostawie będą gotowe do podjęcia funkcji do jakich zostały przeznaczone, bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów - Ambulans musi spełniać wymagania narzucone przepisami o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym. - Pojazd musi posiadać a) aktualne świadectwo homologacji b) certyfikat zgodności z normą PN-EN 1789 dla ambulansu typu C c) komplet dokumentacji niezbędnej do rejestracji pojazdu. - W zakresie spalania musi spełniać wymagania określone dla normy spalin minimum EURO 5; - W chwili wydania ambulans musi posiadać pełne 12 miesięczno ubezpieczenie OC, AC oraz NW oraz Assistance 24h na okres 12 mc. 4. Wymagania dotyczące wyposażenia ambulansu (karetki) w sprzęt medyczny: - Nosze główne i transporter noszy głównych - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - cały sprzęt medyczny stanowiący wyposażenie karetki musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz.679 ze zmianami). - wyposażenie musi być zgodne z normą PN-EN 1865: 2002 lub równoważną. 5. Wymagania dotyczące systemu ratalnego a) Zamawiający przewiduje pierwszą wpłatę w kwocie 50% ceny ofertowej brutto zaoferowanej przez Wykonawcę bezpośrednio w ofercie w ciągu 30 dni od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia, podpisania protokołu odbioru oraz dostarczenia faktury b) Pozostała płatność zostanie rozłożona na 6, równych, miesięcznych rat. 6. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy: a) Wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu bazowego b) Wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu skompletowanego umożliwiającego rejestrację ambulansu jako samochód specjalny c) Pozostałe dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdów na terenie RP. Wykonawca zobowiązany jest na żądanie dostarczyć i przedstawić w formie załączników świadectwa wdrożonych systemów zarządzania jakością oraz wszystkie certyfikaty i atesty odnoszące się do zamawianego produktu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141213
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga sie wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.gniezno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach