Przetargi.pl
DOSTAWA ALKOMATÓW, NARZĘDZI, URZĄDZEŃ SPAWALNICZYCH, ZNAKÓW SPECJALNYCH I STOŁÓW WARSZTATOWYCH - SPRAWA NR 86/2015

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2015-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ALKOMATÓW, NARZĘDZI, URZĄDZEŃ SPAWALNICZYCH, ZNAKÓW SPECJALNYCH I STOŁÓW WARSZTATOWYCH - SPRAWA NR 86/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa alkomatów, narzędzi, urządzeń spawalniczych, znaków specjalnych i stołów warsztatowych, według zadań następująco: ZADANIE NR 1: Dostawa alkomatów ZADANIE NR 2: Dostawa narzędzi ZADANIE NR 3: Dostawa urządzeń spawalniczych ZADANIE NR 4: Dostawa znaków specjalnych ZADANIE NR 5: Dostawa stołów warsztatowych 2. Warunki wymagane przy realizacji zamówienia: 1) Dostarczony przedmiot zamówienia winien być nowy, nieużywany, nieregenerowany i w kategorii pierwszej, spełniający wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu. 2) Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę winien spełniać co najmniej podstawowe wymagania (minimalne) określone w formularzu ofertowym i nie może być gorszy jakościowo i technicznie od parametrów wymaganych przez Zamawiającego. 3) Dopuszcza się zaoferowanie przedmiotu zamówienia o innych oznaczeniach katalogowych pod warunkiem spełnienia minimalnych wymagań Zamawiającego. 4) Przedmiot zamówienia winien być oznakowany symbolem CE (Conformité Européenne) umieszczonym na wyrobie (deklaracja producenta, że oznakowany produkt spełnia wymagania dyrektyw tzw. Nowego Podejścia Unii Europejskiej (UE) (o ile dotyczy danego wyrobu) oraz powinien być opakowany w sposób zapewniający zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych zarówno podczas transportu jak i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie co najmniej 6 miesięcy od daty protokolarnego przyjęcia dostawy. 5) Dostarczany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2014 r., poz. 1645 ze zm.) - jeżeli dotyczy. 6) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi dla danego producenta, którego produkty zostały zaoferowane przez Wykonawcę w treści oferty (dotyczy w szczególności: wyrobów, narzędzi, przyrządów pomiarowych). 7) Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot zamówienia na okres wyszczególniony w formularzu ofertowym. 8) Produkty powinny pochodzić z 2015 r., być oryginalnie zapakowane w sposób szczelny zapewniający zachowanie ich właściwości oraz dopuszczone do obrotu. Powinny być w I gatunku, posiadać instrukcję stosowania w języku polskim oraz wymagane prawem dopuszczenie do stosowania wydane przez właściwe instytucje - o ile dotyczy. 9) Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia przez Wykonawcę zestawy przedmiotów zamówienia, w których w skład mogą wchodzić produkty różnych producentów z zastrzeżeniem, iż jeżeli w dany zestaw wchodzi np. komplet kluczy to dany komplet winien pochodzić od jednego producenta. 10) Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji. 3. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, funkcji, jakimi powinny charakteryzować się wchodzące w skład przedmiotu zamówienia urządzenia, wyroby, narzędzia, przyrządy pomiarowe. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SIWZ (art. 30 ust. 4 Ustawy) pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od oryginalnych (nie dotyczy zadania nr 4, zadania nr 2 poz. 31-45 Formularza ofertowego). 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w formularzu ofertowym (art. 30 ust. 5 Ustawy) poprzez dołączenie do oferty Wykazu informacji o produkcie stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ wskazując: nazwę handlową produktu równoważnego, nazwę producenta zaoferowanego produktu równoważnego, kod produktu lub nr katalogu oraz przedłożyć dokument opisujący oferowany przedmiot zamówienia np. opis lub karty katalogowe. W przypadku gdy Wykonawca nie załączy powyższego załącznika przyjmuje się, że zaoferowany przez niego przedmiot zamówienia jest wskazanym przez Zamawiającego w treści Formularza ofertowego i powyżej. Powyższy dokument wymagany jest w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w formularzu ofertowym (Podstawa: § 6 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; Dz. U. z 2013, poz. 231). 6. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w łącznej wysokości dla wszystkich zadań: 1 991,00 zł 2. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 3. Wysokość wadium na poszczególne zadania: Zadanie nr 1: 240,00 zł Zadanie nr 2: 1 400,00 zł Zadanie nr 3: 150,00 zł Zadanie nr 4: 130,00 zł Zadanie nr 5: 71,00 zł 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 5. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804.). 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 9. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 6 pkt 5, należy zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy) Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 -13.00. Dopuszcza się załączenie oryginału dokumentu do oferty. 10. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania, numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 46 ust. 4a Ustawy). 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.11, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach