Przetargi.pl
Dostawa akcesoriów, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników na potrzeby realizacji programu „Inkubator Innowacyjności 2.0”

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
  • Data zamieszczenia: 2019-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
    Al. Racławickie 14
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81) 445 41 59, fax. (81) 445 41 63
    REGON: 51406400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Kościelna Szkoła Wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa akcesoriów, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników na potrzeby realizacji programu „Inkubator Innowacyjności 2.0”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa akcesoriów, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników na potrzeby realizacji programu „Inkubator Innowacyjności 2.0”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załącznikach nr 1.1 – 1.13 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną oraz w Załączniku nr 4 do SIWZ pn. Wzór umowy. 3. W każdej z części dostawa obejmuje sprzedaż, transport wraz z wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego mieszczące się pod adresem Ul. Konstantynów 1I, 20-708 Lublin (pokój 011). 4. W każdej z części oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno - funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Określenie przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 38437000-7 Pipety i akcesoria laboratoryjne 38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego). 33696500-0 Odczynniki laboratoryjne Oferty częściowe Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w liczbie 13 części. Każda część oceniana będzie oddzielnie. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części zamówienia: Część 1: Dostawa akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby realizacji programu „Inkubator Innowacyjności 2.0” zgodnie z Załącznikiem nr 1.1 do SIWZ; Część 2: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby realizacji programu „Inkubator Innowacyjności 2.0” zgodnie z Załącznikiem nr 1.2 do SIWZ; Część 3: Dostawa odczynników do syntezy nanomateriałów na potrzeby realizacji programu „Inkubator Innowacyjności 2.0” zgodnie z Załącznikiem nr 1.3 do SIWZ; Część 4: Dostawa odczynników specjalistycznych na potrzeby realizacji programu „Inkubator Innowacyjności 2.0” zgodnie z Załącznikiem nr 1.4 do SIWZ; Część 5: Dostawa testów na cytotoksyczność na potrzeby realizacji programu „Inkubator Innowacyjności 2.0” zgodnie z Załącznikiem nr 1.5 do SIWZ; Część 6: Dostawa wzorców do określania gęstości zawiesiny drobnoustrojów (skala McFarlanda) na potrzeby realizacji programu „Inkubator Innowacyjności 2.0” zgodnie z Załącznikiem nr 1.6 do SIWZ; Część 7: Dostawa plastików laboratoryjnych na potrzeby realizacji programu „Inkubator Innowacyjności 2.0” zgodnie z Załącznikiem nr 1.7 do SIWZ; Część 8: Dostawa odczynników do testów cytotoksycznych na potrzeby realizacji programu „Inkubator Innowacyjności 2.0” zgodnie z Załącznikiem nr 1.8 do SIWZ; Część 9: Dostawa odczynników do testów mikrobiologicznych na potrzeby realizacji programu „Inkubator Innowacyjności 2.0” zgodnie z Załącznikiem nr 1.9 do SIWZ; Część 10: Dostawa odczynników podstawowych na potrzeby realizacji programu „Inkubator Innowacyjności 2.0” zgodnie z Załącznikiem nr 1.10 do SIWZ; Część 11: Dostawa agaru na potrzeby realizacji programu „Inkubator Innowacyjności 2.0” zgodnie z Załącznikiem nr 1.11 do SIWZ; Część 12: Dostawa podłoża Muller – Hinton Broth na potrzeby realizacji programu „Inkubator Innowacyjności 2.0” zgodnie z Załącznikiem nr 1.12 do SIWZ; Część 13: Dostawa wytrząsarek na potrzeby realizacji programu „Inkubator Innowacyjności 2.0” zgodnie z Załącznikiem nr 1.13 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ofertową, termin rozpoczęcia realizacji zamówienia, warunki płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informacje dotyczącą firm podwykonawców oraz zakresu zadań powierzonego podwykonawcom; 2) wypełniony opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1/ załącznik nr 1.2/ załącznik nr 1.3/ załącznik nr 1.4/ załącznik nr 1.5 do SIWZ/ załącznik nr 1.6 do SIWZ/ załącznik nr 1.7 do SIWZ/ załącznik nr 1.8 do SIWZ/ załącznik nr 1.9 do SIWZ/ załącznik nr 1.10 do SIWZ/ załącznik nr 1.11 do SIWZ/ załącznik nr 1.12 do SIWZ/ załącznik nr 1.13 do SIWZ, w zależności od części na którą Wykonawca składa ofertę; Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach