Przetargi.pl
Dostawa Produktów uzupełniających do żywienia pozajelitowego, produktów i sprzętu do żywienia dojelitowego, szwów chirurgicznych, sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku, produktów farmaceutycznych i produktów do żywienia pozajelitowego.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Sukiennicza 13
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2927103 , fax. 061 2927102
  • Data zamieszczenia: 2012-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Sukiennicza 13 13
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2927103, fax. 061 2927102
    REGON: 00055382200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa Produktów uzupełniających do żywienia pozajelitowego, produktów i sprzętu do żywienia dojelitowego, szwów chirurgicznych, sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku, produktów farmaceutycznych i produktów do żywienia pozajelitowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy (w miarę zgłaszanych potrzeb) produktów uzupełniających do żywienia pozajelitowego, produktów i sprzętu do żywienia dojelitowego, szwów chirurgicznych, sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku, produktów farmaceutycznych i produktów do żywienia pozajelitowego. 2. Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. Ilości oraz asortyment przedmiotu zamówienia został określony szczegółowo w załączniku nr 3A, 3B, 3C, 3D, i 3E, 3F, 3G do niniejszej specyfikacji. 4. Zamawiający dopuszcza, składając ofertę na Pakiet nr 6, zaoferowanie w postaciach doustnych równoważników farmaceutycznych w formie tabletek, drażetek bądź kapsułek. Równoważnik farmaceutyczny: preparat zawierający tę samą ilość tej samej substancji leczniczej o tej samej postaci i tej samej drodze podania oraz o tożsamym schemacie uwalniania substancji czynnej. Dopuszczone postacie leków: tabletki, drażetki, iniekcje domięśniowe, iniekcje dożylne. Zamawiający nie dopuszcza innej niż w opisie zamówienia dawki i postaci leku. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie leków w opakowaniu o innej ilości sztuk, jeżeli ilość zaoferowana jako pełne opakowanie, będzie zgodna z ilością sztuk wymienioną w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zachowaniem asortymentu w poszczególnych częściach. 6. Zamawiający wymaga aby zaoferowany przedmiot zamówienia w dniu dostawy charakteryzował się nie krótszą niż 6 miesięczną datą przydatności do użytku. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ważne zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej przy składaniu oferty na pakiet nr 1, 2, 6, 7, zgodnie z Ustawą Prawo farmaceutyczne a oferowane produkty posiadały aktualny wpis do Urzędowego Wykazu Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na Terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 8. Zamawiający wymaga, aby do oferty na pakiet nr 3, 4, 5 zostały załączone aktualne wpisy do rejestru wyrobów medycznych, o ile są wymagane prawem, a na każdorazowe żądanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić deklaracje zgodności CE oferowanego asortymentu. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 nr 107 poz. 679) 9. Zamawiający wymaga oświadczenia, że Wykonawca odpowiada za wykonanie zamówienia zgodne z ustawą Refundacyjną(Ustawa z dnia 12 maja 2011 r). o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych ( Dz. U. z 2011r. Nr 122, poz. 696)), w taki sposób, że ceny oferowanych produktów w każdorazowej dostawie będą zgodne z cenami aktualnej na dzień dostawy wersji ustawy Refundacyjnej (dla produktów objętych aktualną ustawą refundacyjną). Zmiany cen wynikające ze zmiany ustawy refundacyjnej nie wymagają aneksu do umowy. Dopuszcza się zmianę ceny produktów leczniczych objętych ustawą w przypadku: a) objęcia ich refundacją na podstawie decyzji administracyjnej z której wynika zmiana dotychczasowej ceny b) zmiany decyzji administracyjnej o objęciu produktu leczniczego refundacją w zakresie jego urzędowej ceny zbytu przy jednoczesnym wskazaniu tego produktu leczniczego jako podstawy limitu c) zmiany urzędowej ceny produktu leczniczego stanowiącego podstawę limitu w danej grupie limitowej d) zmiany produktu leczniczego stanowiącego podstawę limitu w danej grupie limitowej z zastrzeżeniem iż zmieniona cena nie będzie wyższa niż cena przedstawiona w ofercie przetargowej stanowiącej załącznik do przedmiotowej umowy 10. Każdorazowa dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie przez Wykonawcę na podstawie odrębnych zapotrzebowań składanych telefonicznie lub faksem przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 do 14.30 z terminem realizacji maksymalnie do 2 dni od daty złożenia zamówienia 11. Zamówienia na CITO będą realizowane przez wykonawcę w terminie 24 godzin liczonych od daty złożenia zapotrzebowania 12. Przedmiot zamówienia zostanie przez wykonawcę opakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport. Koszty opakowania i transportu ponosi wykonawca. 13. W przypadku trwałego wycofania przedmiotu zamówienia z rynku przez Producenta, Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego pisemnego powiadomienia oraz udokumentowania tego faktu Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie w takim przypadku do przedstawienia Zamawiającemu właściwego zamiennika za produkt, którego produkcja została zakończona a po akceptacji przez Zamawiającego do dostarczenia zamiennika w cenach nie wyższych jak przedstawionych w ofercie. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: 1.zmniejszenia ilości artykułów zamawianych w poszczególnych pozycjach w przypadku ograniczenia stosowania produktu 2.rezygnacji z dalszych dostaw w przypadku zaniechania stosowania produktu. 3. rezygnacji z dalszych dostaw sprzętu medycznego i szwów chirurgicznych w przypadku wysłania przez Zamawiającego zgłoszenia incydentu medycznego i uznania go za zasadny przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336922009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia przez Wykonawcę wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuly.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach