Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-276 Białystok, M. Skłodowskiej - Curie
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 831 83 88, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku
M. Skłodowskiej - Curie 24A
15-276 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 831 83 88, , fax. -
REGON: 28861000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uskwb.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa - pakiet nr 1 – Duodenoskop – 1 szt. - pakiet nr 2 – Kolonoskop pediatryczny – 1 szt. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zainstalowanie i serwisowanie fabrycznie nowego wyposażenia medycznego, t. j.: - pakiet nr 1 – Duodenoskop – 1 szt. - pakiet nr 2 – Kolonoskop pediatryczny – 1 szt. do Pracowni Endoskopowej Kliniki Gastroenterologii i Chorób Wewnętrznych USK w Białystok, oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie użytkowania ww. sprzętu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. 3) zdolność technicznej lub zawodowej Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 -23 oraz ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia: 1) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach i odbywa się dwuetapowo: a) Etap I - Ocena wstępna, której poddawani są wszyscy Wykonawcy odbędzie się na podstawie informacji zawartych w Oświadczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, stanowiącym wstępne potwierdzenie, że Wykonawca o nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – Załączniki nr 3A i 3B do SIWZ. b) Etap II - Ostateczne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie dokumentów określonych w Rozdziale IX. Ocenie na tym etapie podlegać będzie wyłącznie Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, spośród tych, które nie zostaną odrzucone po analizie Oświadczeń, wymienionych w Etapie I. Informacje dodatkowe Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Informacje dodatkowe Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie Informacje dodatkowe
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Cenowy 2. Wypełnione i podpisane Arkusze Parametrów Granicznych – Załącznik nr 1.1-1.2 3. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy 4. Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie wymienionym w Rozdz. IX ust. 1 SIWZ. 5. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Doposażenie w zestaw endoskopowy Pracowni Endoskopii Szpitala wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Dodano: 2024-05-10 - Dostawa sprzętu do Kliniki Urologii
Dodano: 2024-04-26 - Dostawa stołu anatomicznego
Dodano: 2024-03-27 - Zakup i dostawa aparatury i sprzętu medycznej na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach
Dodano: 2024-03-19 - Zakup aparatu do badań urodynamicznych - szt.
Dodano: 2024-02-21 - Zakup i dostawa aparatury i sprzętu medycznej na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach
Dodano: 2024-02-15 - Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do Zakładu Rehabilitacji SPZOZ w Dąbrowie Białostockiej
Dodano: 2023-10-23 - Dostawa sprzętu do Kliniki Rehabilitacji
Dodano: 2023-10-23 - Zakup części zamiennych i eksploatacyjnych do aparatury medycznej kompatybilnych z posiadanymi urządzeniami przez Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Dodano: 2023-10-13 - Zakup sprzętu medycznego oraz pozostałego wyposażenia medycznego na potrzeby Oddziału Ortopedycznego oraz Oddziału Jednego Dnia II
Dodano: 2023-06-06