Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich 72
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4661086 , fax. 091 4661113
- Data zamieszczenia: 2009-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie
Al. Powstańców Wielkopolskich 72 72
70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4661086, fax. 091 4661113
REGON: 00028890000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pam.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa Dostawa leku Etanercept dla Kliniki Dermatologii SPSK Nr 2 PAM w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Etanercept w ilości 48 ampułko-strzykawek - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336523008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w tym zakresie Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu hurtowego produktami leczniczymi) 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1) Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 PZP i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. W tym celu wykonawcy mogą wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący załącznik nr 2 do formularza oferty bądź załącznik nr 2a) do formularza oferty -w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia . 2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie obrotu produktami stanowiącymi przedmiot zamówienia w zakresie obrotu hurtowego produktami leczniczymi zgodnie z ustawą z dnia 6.09.2001 r. - Prawo farmaceutyczne. 2. W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia: 1) Oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu oferowanego leku złożone na Formularzu oferty. 3. Inne dokumenty 1) Formularz cen jednostkowych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pam.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków immunosupresyjnych dla SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2015-07-20 - Dostawa środków immunosupresyjnych oraz przeciwbólowych dla SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2015-07-01 - Dostawa leku Adalimumabum
Dodano: 2014-07-31 - Dostawa leku Adalimumabum
Dodano: 2014-03-31 - Dostawa leków Etanerceptum i Ustekinumabum
Dodano: 2014-03-28 - Dostawa leków Adalimumabum, Etanerceptum i Ustekinumabum
Dodano: 2014-01-17 - 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków Adalimumabum, Etanerceptum i Ustekinumabum
Dodano: 2013-12-09 - Dostawa leków Etanerceptum i Adalimumabum
Dodano: 2013-10-09 - Dostawa leku Basiliximabum
Dodano: 2013-08-13 - Dostawa leku Adalimumabum
Dodano: 2013-04-29