Przetargi.pl
Dostawa 800Mg soli drogowej „DR” do zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2018 - 2019

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 32200 Miechów, ul. Warszawska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 413 830 742 , fax. 413 831 832
  • Data zamieszczenia: 2018-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Warszawska 11
    32200 Miechów, woj. małopolskie
    tel. 413 830 742, fax. 413 831 832
    REGON: 29994322100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpmiechow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 800Mg soli drogowej „DR” do zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2018 - 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa 800Mg soli drogowej „DR” do zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2018 - 2019. Cena obejmuje koszt dostarczenia i rozładunku soli drogowej DR (koszt materiału wraz z transportem) na składowisko w Książu Wlk. k.Miechowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości odebranego materiału. Ze względu na warunki pogodowe (korzystne warunki atmosferyczne), powstanie zapasów magazynowych i brak możliwości odbioru materiału, wielkość zamówienia może ulec zmniejszeniu, w tym przypadku zapłata nastąpi tylko za dostarczoną ilość soli. Ilość soli jaką Zamawiający deklaruje odebrać to 500 Mg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 4000zł, należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku: Pekao S.A. 76 1240 2294 1111 0010 5825 3558 z dopiskiem „Wadium SE.261.9.2018.”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 5 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach