Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 32200 Miechów, ul. Warszawska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 413 830 742 , fax. 413 831 832
- Data zamieszczenia: 2018-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Warszawska 11
32200 Miechów, woj. małopolskie
tel. 413 830 742, fax. 413 831 832
REGON: 29994322100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpmiechow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 800Mg soli drogowej „DR” do zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2018 - 2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa 800Mg soli drogowej „DR” do zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2018 - 2019. Cena obejmuje koszt dostarczenia i rozładunku soli drogowej DR (koszt materiału wraz z transportem) na składowisko w Książu Wlk. k.Miechowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości odebranego materiału. Ze względu na warunki pogodowe (korzystne warunki atmosferyczne), powstanie zapasów magazynowych i brak możliwości odbioru materiału, wielkość zamówienia może ulec zmniejszeniu, w tym przypadku zapłata nastąpi tylko za dostarczoną ilość soli. Ilość soli jaką Zamawiający deklaruje odebrać to 500 Mg. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 4000zł, należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku: Pekao S.A. 76 1240 2294 1111 0010 5825 3558 z dopiskiem „Wadium SE.261.9.2018.”
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 5 SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg do końca sezonu zimowego 2024/2025”
Dodano: 2024-03-01 - „Sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg do końca sezonu zimowego 2024/2025”
Dodano: 2024-02-04 - „Sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w sezonach zimowych do 31.12.2024”
Dodano: 2023-08-31 - Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w gm. Zabierzów.
Dodano: 2023-05-29 - „Dostawa soli drogowej do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2022/2023”
Dodano: 2022-10-31 - Dostawa soli drogowej do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2022/2023
Dodano: 2022-10-04 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2022/2023: Zakup i dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych w Gminie Ryglice
Dodano: 2022-10-04 - „Sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2022/2023”
Dodano: 2022-09-28 - „Sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2022/2023”
Dodano: 2022-09-17 - Dostawa soli drogowej dla Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bochni
Dodano: 2022-09-05