Przetargi.pl
Dostawa 7 sztuk przenośnych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dodatkowym wyposażeniem.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 81-332 Gdynia, ul. Kołłątaja 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (0-58) 668-60-00/01 , fax. (0-58) 669-68-44
  • Data zamieszczenia: 2014-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
    ul. Kołłątaja 1 1
    81-332 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (0-58) 668-60-00/01, fax. (0-58) 669-68-44
    REGON: 01061308300154
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 7 sztuk przenośnych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dodatkowym wyposażeniem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest sprzedaż i dostawa do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni fabrycznie nowych, nie mających śladów uszkodzeń zewnętrznych i śladów uprzedniego używania 7 (siedem) szt. wielofunkcyjnych urządzeń atramentowych, zwane dalej urządzeniami, wraz z dodatkowym wyposażeniem (akumulatory, ładowarki samochodowe, torby na komputery przenośne oraz oryginalne tusze do urządzeń). 2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.23.21.30-4, 30.23.72.70-2, 30.19.21.13-6. 3. Specyfikację techniczną urządzeń i wyposażenia dodatkowego przedstawia Tabela Nr 1. 4. Do zaproponowanego typu urządzeń Wykonawca dostarczy: 1) 14 szt. akumulatorów, 2) 7 szt. ładowarek samochodowych, 3) oryginalne tusze zgodnie z normą ISO/IEC 24711 i 24712, w ilościach: a) 7 sztuk oryginalnych tuszy czarnych oraz 7 sztuk oryginalnych tuszy kolorowych (trójkolorowy) - jako wyposażenie standardowe w ramach oferowanej ceny jednostkowej dla każdej z 7 szt. urządzeń; b) 70 sztuk oryginalnych tuszy czarnych, c) 35 sztuk oryginalnych tuszy kolorowych (trójkolorowy). 5. Wymogi odnośnie oryginalnych tuszy: 1) oryginalne tusze czarne: min. pojemność 11 ml, ilość w opakowaniu 1 szt., 2) oryginalne tusze kolorowe (trójkolorowy): min. pojemność 14 ml, ilość w opakowaniu 1 szt. 6. Dostarczone tusze muszą być nowe i nieużywane, pierwszej kategorii oraz wyprodukowane przez producenta oferowanych urządzeń. 7. Za oryginalne tusze należy uznawać takie, które są wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których mają być stosowane, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane. 8. Wykonawca w ramach zamówienia dostarczy również torby w ilości 7 sztuk - orba na notebook i drukarkę przenośną, zgodnie z opisem w Tabeli Nr 2. 9. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 10. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko wykonawcy, w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych od pracy) w godzinach od 7:30 do 15:30, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z pracownikiem zamawiającego. 11. Zakazuje się jakichkolwiek zmian w opisie przedmiotu zamówienia. Każda zmiana będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321304
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach