Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny ogłasza przetarg
- Adres: 81-332 Gdynia, ul. Kołłątaja 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (0-58) 668-60-00/01 , fax. (0-58) 669-68-44
- Data zamieszczenia: 2014-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
ul. Kołłątaja 1 1
81-332 Gdynia, woj. pomorskie
tel. (0-58) 668-60-00/01, fax. (0-58) 669-68-44
REGON: 01061308300154 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 7 sztuk przenośnych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dodatkowym wyposażeniem. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest sprzedaż i dostawa do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni fabrycznie nowych, nie mających śladów uszkodzeń zewnętrznych i śladów uprzedniego używania 7 (siedem) szt. wielofunkcyjnych urządzeń atramentowych, zwane dalej urządzeniami, wraz z dodatkowym wyposażeniem (akumulatory, ładowarki samochodowe, torby na komputery przenośne oraz oryginalne tusze do urządzeń). 2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.23.21.30-4, 30.23.72.70-2, 30.19.21.13-6. 3. Specyfikację techniczną urządzeń i wyposażenia dodatkowego przedstawia Tabela Nr 1. 4. Do zaproponowanego typu urządzeń Wykonawca dostarczy: 1) 14 szt. akumulatorów, 2) 7 szt. ładowarek samochodowych, 3) oryginalne tusze zgodnie z normą ISO/IEC 24711 i 24712, w ilościach: a) 7 sztuk oryginalnych tuszy czarnych oraz 7 sztuk oryginalnych tuszy kolorowych (trójkolorowy) - jako wyposażenie standardowe w ramach oferowanej ceny jednostkowej dla każdej z 7 szt. urządzeń; b) 70 sztuk oryginalnych tuszy czarnych, c) 35 sztuk oryginalnych tuszy kolorowych (trójkolorowy). 5. Wymogi odnośnie oryginalnych tuszy: 1) oryginalne tusze czarne: min. pojemność 11 ml, ilość w opakowaniu 1 szt., 2) oryginalne tusze kolorowe (trójkolorowy): min. pojemność 14 ml, ilość w opakowaniu 1 szt. 6. Dostarczone tusze muszą być nowe i nieużywane, pierwszej kategorii oraz wyprodukowane przez producenta oferowanych urządzeń. 7. Za oryginalne tusze należy uznawać takie, które są wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których mają być stosowane, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane. 8. Wykonawca w ramach zamówienia dostarczy również torby w ilości 7 sztuk - torba na notebook i drukarkę przenośną, zgodnie z opisem w Tabeli Nr 2. 9. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 10. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko wykonawcy, w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych od pracy) w godzinach od 7:30 do 15:30, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z pracownikiem zamawiającego. 11. Zakazuje się jakichkolwiek zmian w opisie przedmiotu zamówienia. Każda zmiana będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321304
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO DO ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W BORKOWIE I PRZEDSZKOLA W STRASZYNIE
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa 7 sztuk przenośnych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dodatkowym wyposażeniem.
Dodano: 2014-10-07 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego - 1 szt.
Dodano: 2013-09-09 - Dostawa drukarek atramentowych A3+
Dodano: 2013-05-23 - dostawa na rzecz i do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy drukarki mobilnej A4
Dodano: 2012-05-17