Przetargi.pl
Dostawa 7 sztuk nowych samochodów osobowych przystosowanych do przeprowadzania egzaminów państwowych w zakresie prawa jazdy kat. B zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wraz z pakietem ubezpieczeń OC, AC, NW oraz Assistance, wraz z zamontowanym systemem rejestracji egzaminów w każdym samochodzie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielna 2/4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 2330950, 2330955 , fax. 0-54 2330960
  • Data zamieszczenia: 2014-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego we Włocławku
    ul. Zielna 2/4 2/4
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 2330950, 2330955, fax. 0-54 2330960
    REGON: 91033649000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.word.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 7 sztuk nowych samochodów osobowych przystosowanych do przeprowadzania egzaminów państwowych w zakresie prawa jazdy kat. B zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wraz z pakietem ubezpieczeń OC, AC, NW oraz Assistance, wraz z zamontowanym systemem rejestracji egzaminów w każdym samochodzie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia obejmującego: Dostawę 7 sztuk nowych samochodów osobowych przystosowanych do przeprowadzania egzaminów państwowych w zakresie prawa jazdy kat. B zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wraz z pakietem ubezpieczeń OC, AC, NW oraz Assistance, wraz z zamontowanym systemem rejestracji egzaminów w każdym samochodzie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A ,1B , 1C do SIWZ. 2. Wymagania stawiane przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, wyprodukowany w roku jego dostawy do Zmawiającego lub w roku poprzedzającym dostawę. 2) Przedmiot zamówienia musi posiadać homologację potwierdzoną stosownym świadectwem, dostarczonym wraz z pojazdem oraz spełniać wymagania przepisów prawa, obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego. 3) Do przedmiotu zamówienia, w cenie pojazdu, Wykonawca dostarczy pakiet ubezpieczeniowy (OC, AC, NW, Assistance) na okres 12 miesięcy dla każdego pojazdu obejmujący całą wartość pojazdu. 4) Oferowana marka pojazdów musi posiadać Autoryzowaną Stację Obsługi na terenie miasta Włocławek. 5) Wraz z pojazdem Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) świadectwo homologacji i kartę pojazdu; b) instrukcję obsługi; c) książkę gwarancyjną; d) książkę serwisową; e) harmonogram przeglądów okresowych z zakresem czynności dla pojazdu; f) wykaz autoryzowanych stacji serwisowych na terenie Włocławka; g) wykaz autoryzowanych stacji serwisowych na terytorium RP; h) inne dokumenty konieczne do zarejestrowania i użytkowania pojazdu; 3. Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu: 1) Wykonawca udzieli gwarancji producenta (Zamawiający dopuszcza również gwarancję producenta przedłużoną przez Wykonawcę pod warunkiem, że będzie ona świadczona na tych samych warunkach) na przedmiot zamówienia na okres min. 48 miesięcy na mechanikę oraz min. 60 miesięcy na perforację nadwozia; 36 miesięcy na system rejestrujący obraz i dźwięk; 2) części eksploatacyjne (przeglądowe) muszą być dostępne od ręki w sieci dealerskiej; 3) Wykonawca zobowiąże się do usunięcia awarii pojazdu (także awarii systemu rejestrującego) w ciągu 48 godzin w dni robocze od momentu zgłoszenia jej przez Zamawiającego (pisemnie, faxem lub telefonicznie). Czas reakcji serwisowej (czas pomiędzy zgłoszeniem Wykonawcy przez Zamawiającego awarii a podjęciem przez Wykonawcę czynności zmierzających do jej usunięcia) będzie nie dłuższy niż 12 godzin roboczych od momentu zgłoszenia. Za godziny robocze uznaje się godziny od 8.00 do 20.00 w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 4. Warunki dotyczące odbioru i rejestracji pojazdu: Pojazd zostanie odebrany w siedzibie Zamawiającego, w obecności upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego w godzinach od 8-14, z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Podczas odbioru zostanie sprawdzona zgodność przedmiotu zamówienia z SIWZ. Na okoliczność odbioru, o którym mowa w zdaniu pierwszym, strony sporządzą protokół zdawczo - odbiorczy. Po jego sporządzeniu Wykonawca będzie uprawniony do wystawienia faktury VAT. Protokół powinien być sporządzony bez uwag. Zamawiający dopuszcza odbiór pojazdu z uwagami pod warunkiem, że braki nie będą miały wpływu na normalną eksploatację pojazdu zgodnie z jego przeznaczeniem. W przypadku odbioru pojazdu z uwagami, Wykonawca obowiązany jest do ich usunięcia w terminie 30 dni od podpisania protokołu odbioru z uwagami. Na okoliczność usunięcia usterek sporządzony zostanie stosowny protokół. Do chwili usunięcia usterek (uwag), wskazanych w protokole, w terminie wskazanym powyżej, Zamawiający wstrzyma Wykonawcy wypłatę 20% wynagrodzenia brutto określonego w umowie. W przypadku nie usunięcia usterek w terminie 30 dni od podpisania protokołu odbioru z uwagami, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w zdaniu poprzednim. Kara ulega potrąceniu z wynagrodzenia wstrzymanego przez Zamawiającego. Po wystawieniu przez Wykonawcę faktury VAT, Zamawiający dokona rejestracji pojazdu. Po zgłoszeniu przez Zamawiającego rejestracji, Wykonawca niezwłocznie dostarczy Zamawiającemu pakiet ubezpieczeniowy. Do czasu ubezpieczenia pojazdu odpowiedzialność za niego ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.word.wloclawek.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach