Przetargi.pl
Dostawa 6 sztuk przenośników do Zakładu Gospodarki Odpadami w Brzeszczach wraz z montażem oraz uruchomieniem

Agencja Komunalna Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32620 Brzeszcze, ul. Kościelna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 322 111 247 , fax. 322 111 543
  • Data zamieszczenia: 2018-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Komunalna Sp. z o.o.
    ul. Kościelna 7
    32620 Brzeszcze, woj. małopolskie
    tel. 322 111 247, fax. 322 111 543
    REGON: 27220393300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ak.brzeszcze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Gminna jednoosobowa spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 6 sztuk przenośników do Zakładu Gospodarki Odpadami w Brzeszczach wraz z montażem oraz uruchomieniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest; „Dostawa 6 sztuk przenośników do Zakładu Gospodarki Odpadami w Brzeszczach wraz z montażem oraz uruchomieniem” KOD CPV 42417200-4 2. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać parametrom określonym w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Terminy realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Dla pozycji 21, 27: a) dostawa w terminie maksymalnie do 05.04.2018r. b) montaż w terminie nie później niż do dnia 08.04.2018r. c) uruchomienie w terminie 3 dni od zakończenia montażu, lecz nie później niż do dnia 11.04.2018r. 2) Dla pozycji 23, 24, 25, 26: a) dostawa w terminie maksymalnie do 15.04.2018r. b) montaż w terminie nie później niż do dnia 20.04.2018r. c) uruchomienie w terminie 3 dni od zakończenia montażu, lecz nie później niż do dnia 23.04.2018r. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia własnym środkiem transportowym Wykonawcy na jego wyłączny koszt 5. Odbiór i montaż przedmiotu dostawy: Zakład Gospodarki Odpadami przy ul. Granicznej 48 w Brzeszczach. 6. Wzór Umowy stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej SIWZ i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 7. Zamawiający dopuszcza dostawy urządzeń używanych pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów jakościowych określonych w SIWZ. 8. Gwarancja min. 12 miesięcy lub 4000 motogodzin od daty uruchomienia. 9. Serwis – zasady wymaganego serwisu szczegółowo opisane są w Załączniku nr 1 do SIWZ pkt. I ppkt. 2 - 6 10. Zasady finansowania : 1) nie przewiduje się zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia, 2) nie przewiduje się indeksacji cen. 3) Sposób płatności : a) 90% wartości przedmiotu zamówienia – do 30 dni od daty dostawy b) 10% wartości przedmiotu zamówienia – do 30 dni od daty uruchomienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42417200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 7.500,00 PLN. 3. Wadium można wnieść w formie: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych lub gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz 2015 poz. 978 i 1240). 4. Wadium w formie pieniężnej można wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao S.A.: 53 1240 4155 1111 0000 4627 4942 z adnotacją: wadium do przetargu nr 12/ZP/2018. 5. Wadium w innych formach niż pieniądzu należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii (potwierdzonej za zgodność) załączone do oferty. Oryginał w/w dokumentu, który zostanie zwrócony na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. 6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Datą wniesienia wadium w formie przelewu jest data uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 8. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium, lub, gdy wadium zostanie wpłacone po upływie terminu wyznaczonego do składania ofert, zostanie odrzucona. 9. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych, w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach