Szpital Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-479 Poznań, ul. Juraszów 7/19
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8411482, 8233451 , fax. 061 8212274,8212359
- Data zamieszczenia: 2009-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
ul. Juraszów 7/19 7/19
60-479 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8411482, 8233451, fax. 061 8212274,8212359
REGON: 00029220900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutycka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 55 sztuk stanowisk komputerowych dla oddziałów szpitalnych do obsługi systemu Eskulap. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 Specyfikacji - Opis przedmiotu zamówienia, w którym to Zamawiający dokładnie wskazał elementy wchodzące w skład 1 zestawu komputerowego z jednoczesnym określeniem minimalnych parametrów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3 900.00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowaWykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Oświadczenie z art. 22 i 24, Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom - Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - Dla każdego zestawu konieczna jest deklaracja CE zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 15 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. dnia 28 grudnia 2005 r.), dla zestawu komputerowego - jednostka centralna i monitor. Pełnomocnictwo - Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lutycka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego do Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu
Dodano: 2016-07-22 - Zakup wyposażenia HD do akwizycji, przetwarzania i archiwizowania danych z systemów analitycznych i pomiarowych.
Dodano: 2016-07-08 - Zakup komputerów stacjonarnych i przenośnych dla Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
Dodano: 2016-06-29 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja wyposażenia komputerowego przeznaczonego do celów edukacyjnych i administracyjnych do obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego do Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu
Dodano: 2016-04-18 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz licencji na oprogramowanie
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-04-04 - DOSTAWA, MONTAŻ I INSTALACJA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO DO OBIEKTÓW PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ IM. PREZYDENTA STANISŁAWA WOJCIECHOWSKIEGO
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, materiałów eksploatacyjnych oraz licencji na oprogramowanie
Dodano: 2015-12-03 - dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-11-10