Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg
- Adres: 05-400 Otwock, Konarskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477, , fax. 22 7794031 w. 477
- Data zamieszczenia: 2020-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
Konarskiego 13
05-400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 22 7794031 w. 477, , fax. 22 7794031 w. 477
REGON: 29015600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.smartpzp.pl/spskgruca
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 3 zestawów elastycznych rozwiertaków śródszpikowych dla potrzeb bloku operacyjnego SPSK im. prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa 3 zestawów elastycznych rozwiertaków śródszpikowych dla potrzeb bloku operacyjnego SPSK im. prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku o rozmiarach zgodnych z tabelą asortymentową Zamówienie obejmuje następujący zakres: Ogólny zakres zadań związanych z dostawą sprzętu: 1) Sprzedaż 2) Oznakowanie narzędzi numerami inwentarzowymi szpitala 3) Dostawa 4) Przedłożenie dokumentów wymaganych do odbioru - zgłoszenie przez wykonawcę faktu gotowości do odbioru, - wymaganych atestów certyfikatów i instrukcji Wymagania ogólne: Narzędzia chirurgiczne zakupione i dostarczone do szpitala powinny być wykonane ze stali nierdzewnej i kwasoodpornej przeznaczonej do wyrobu narzędzi chirurgicznych zgodnie z normami. Wszystkie narzędzia muszą być przystosowane do powszechnie stosowanych metod dezynfekcji (łącznie z dezynfekcją zanurzeniową – z określonym przez producenta maksymalnym czasem zanurzenia) Wszystkie narzędzia muszą być przystosowane do powszechnie stosowanych metod sterylizacji Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do SIWZ –formularz cenowy oraz w załączniku nr 5 – Tabela wymagań ogólnych. Wszystkie zaoferowane narzędzia powinny być wyrobami medycznymi i powinny być oznaczone znakiem zgodności CE. Wymagany okres gwarancji minimum 12 miesięcy. Gwarancja obejmuje w szczególności wtrącenia lub wady materiałowe. oraz wymianę pękniętego lub złamanego rozwiertaka, ale prawidłowo użytkowanego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33162200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń składanych wraz z ofertą: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. A. Oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie. Oświadczenie ma wykazać brak podstaw do wykluczenia każdego z wykonawców. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą Postać papierowa oferty Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku, gdy: 1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Postać elektroniczna oferty Pełnomocnictwo wystawione w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kopii poświadczonej notarialnie przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego - w przypadku, gdy: 1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 roku w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT Postać papierowa oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) Formularz cenowy oraz formularz ofertowy z wykorzystaniem wzorów stanowiących Załączniki nr 1 i 1a do SIWZ. Dokument sporządzony w oryginale w formie pisemnej b) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Dokument sporządzony w oryginale w formie pisemnej c) Oświadczenie, że zaoferowany asortyment został dopuszczony i wprowadzony do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211) oraz posiada aktualne deklaracje zgodności i certyfikaty jednostki notyfikowanej – treść oświadczenia zawarta w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA!!! Załączniki nr 1 i 1A do SIWZ stanowią treść oferty i w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Oferty, które nie będą zawierały tych dokumentów zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. UWAGA!!! Dokumenty i oświadczenia własne Wykonawcy pkt. IX a), c) stanowią integralną cześć oferty i w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający dopuszcza złożenia materiałów informacyjnych stanowiących uzupełnienie karty katalogowej/opisów w języku angielskim. Postać elektroniczna oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) Formularz cenowy oraz formularz ofertowy z wykorzystaniem wzorów stanowiących Załączniki nr 1 i 1a do SIWZ. Dokument sporządzone w oryginale postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym b) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Dokument sporządzony w oryginale w postaci elektronicznej i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym c) Oświadczenie, że zaoferowany asortyment został dopuszczony i wprowadzony do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211) oraz posiada aktualne deklaracje zgodności i certyfikaty jednostki notyfikowanej – treść oświadczenia zawarta w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA!!! Załączniki nr 1 i 1A do SIWZ stanowią treść oferty i w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Oferty, które nie będą zawierały tych dokumentów zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. UWAGA!!! Dokumenty i oświadczenia własne Wykonawcy pkt. IX a), c) stanowią integralną cześć oferty i w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający dopuszcza złożenia materiałów informacyjnych stanowiących uzupełnienie karty katalogowej/opisów w języku angielskim.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa narzędzi i sprzętu jednorazowego do witrektomii
Dodano: 2024-04-10 - Sukcesywna dostawa jednorazowych, sterylnych mikrocewników do zabiegów kanaloplastyki do Samodzielnego Publicznego Klinicznego Szpitala Okulistycznego
Dodano: 2023-10-24 - Dostawa elastycznych rozwiertaków śródszpikowych dla potrzeb bloku operacyjnego SPSK im. prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku
Dodano: 2022-12-22 - Dostawa kolumny endoskopowej do laparoskopowych operacji ginekologicznych wraz z histeroskopami oraz niezbędnym wyposażeniem
Dodano: 2022-03-14 - Dostawa jednorazowego sprzętu do operacji laparoskopowych
Dodano: 2021-02-22 - Dostawa jednorazowego sprzętu do operacji laparoskopowych
Dodano: 2020-12-18 - Dostawa narzędzi chirurgicznych i laparoskopowych II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-82/202
Dodano: 2020-11-17 - Zakup sprzętu medycznego w ramach zadania inwestycyjnego: Wyposażenie medyczne niezbędne do prowadzenia działalności leczniczej SPZOZ
Dodano: 2020-10-19 - Dostawa narzędzi laparoskopowych i wyposażenia - aparatury medycznej dla Bloku Operacyjnego
Dodano: 2020-10-08 - Zakup i dostawa mało inwazyjnego zestawu rozwieraczy do chirurgii kręgosłupa dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku
Dodano: 2020-09-16