Nadleśnictwo Augustów ogłasza przetarg
- Adres: 16-300 Augustów, ul. Turystyczna
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 876 439 900 , fax. 876 443 576
- Data zamieszczenia: 2019-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Augustów
ul. Turystyczna 19
16-300 Augustów, woj. podlaskie
tel. 876 439 900, fax. 876 443 576
REGON: 79001121000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_augustow/zamowienia_publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - PGL Lasy Państwowe.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 3 sztuk fotopułapek w ramach projektu „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce". – III przetarg - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 kompletów profesjonalnych fotopułapek wraz z akcesoriami, zgodnych ze specyfikacją techniczną określoną poniżej, na potrzeby realizacji projektu „ Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”. - Numer projektu: POIS.02.04.00-00-0027/18. Zamówienie obejmuje dostawę : • 3 sztuk fotopułapek o następujących parametrach: oświetlacz podczerwieni niewidoczny dla ludzkiego oka, rozdzielczość video minimum 720 p, obudowa ochronna, zapięcie, czujniki ruchu z regulowanym zakresem wykrywania w zakresie min. 20 metrów, szybka aktywacja po wykryciu ruchu, kąt widzenia czujników PIR min. 50 °, zasięg czujnika PIR minimum 20 m, minimum 3 tryby pracy urządzenia (zdjęcia, zdjęcia+film, film), minimum 3 miesiące pracy w trybie czuwania,karta SD o pojemności minimum 32 GB; • 3 ładowarki pozwalające na jednoczesne ładowanie kompletu baterii z niezależnymi kanałami ładowania; • 3 komplety akumulatorków. Wymagany minimalny okres gwarancji – 24 miesiące Termin gwarancji liczony będzie od daty dokonania odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonego Protokołem odbioru produktu. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom Oferowane fotopułaki wraz z akcesoriami, o których mowa powyżej muszą być fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania, pełnowartościowe, nieprefabrykowane, nieuszkodzone, bez jakichkolwiek wad fabrycznych czy użytkowych. Urządzenia będą wykorzystywane na drzewach w warunkach leśnych. Na czas wysyłki zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć towar przed niekorzystnymi warunkami, które mogłyby wpłynąć na jakość dostarczonych produktów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32333200-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a)Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b)Informacja o części zamówienia, jaka Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy – na formularzu oferty. c)oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2A oraz 2B do SIWZ. d)W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich – pisemne zobowiązanie tych podmiotów. – Załącznik nr 3 do SIWZ e)Oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium gwarancji i terminu wykonania – na formularzu oferty, f)Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo ( oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. g)Oświadczenie Oferenta dotyczące RODO – załącznik nr - 7 do SIWZ . Oferent w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. o kwocie jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresów Oferentów którzy złożyli oferty w terminie, cenie, terminie wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunkach płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Oferent może przedstawić dowody, że powiązania z innym Oferentem nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa systemu wideo do manualnej i automatycznej realizacji
Dodano: 2021-01-08 - Dostawa systemu wideo do manualnej i automatycznej realizacji
Dodano: 2020-11-26 - Dostawa 3 sztuk fotopułapek w ramach projektu „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce". - II przetarg.
Dodano: 2019-06-26 - Dostawa 3 sztuk fotopułapek w ramach projektu „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce".
Dodano: 2019-06-12 - Zakup aparatury w ramach projektu: “Badania aplikacyjne w obszarze technologii nawigacji, sterowania, komunikacji i wymiany danych pomiędzy autonomicznym statkiem pływającym i statkiem powietrznym” na podstawie umowy o dofinansowanie nr POIR.04.01.04-00-0025/16-00 z dnia 12.06.2017 r. Projekt współfinansowany w ramach Działania 4.1 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Poddziałanie 4.1.4 „Badania aplikacyjne”
Dodano: 2018-07-26 - Zakup aparatury w ramach projektu: “Badania aplikacyjne w obszarze technologii nawigacji, sterowania, komunikacji i wymiany danych pomiędzy autonomicznym statkiem pływającym i statkiem powietrznym” na podstawie umowy o dofinansowanie nr POIR.04.01.04-00-0025/16-00 z dnia 12.06.2017 r. Projekt współfinansowany w ramach Działania 4.1 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Poddziałanie 4.1.4 „Badania aplikacyjne”
Dodano: 2018-06-15 - „Zakup kamer w ramach projektu “Badania aplikacyjne w obszarze technologii nawigacji, sterowania, komunikacji i wymiany danych pomiędzy autonomicznym statkiem pływającym i statkiem powietrznym” na podstawie umowy o dofinansowanie nr POIR.04.01.04-00-0025/16-00 z dnia 12.06.2017 r. Projekt współfinansowany w ramach Działania 4.1 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Poddziałanie 4.1.4 „Badania aplikacyjne” - DO-120.262.12.2018
Dodano: 2018-02-13