Przetargi.pl
Dostawa 2 sztuk żurawi słupowych obrotowych dla Morskiej Stacji Ratowniczej w Ustce i Morskiej Stacji Ratowniczej w Łebie

Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 81-340 Gdynia, ul. Hryniewickiego 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6615222, 6607661 , fax. 058 620-53-38, 6607661
  • Data zamieszczenia: 2009-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa
    ul. Hryniewickiego 10 10
    81-340 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6615222, 6607661, fax. 058 620-53-38, 6607661
    REGON: 19263412900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sar.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 2 sztuk żurawi słupowych obrotowych dla Morskiej Stacji Ratowniczej w Ustce i Morskiej Stacji Ratowniczej w Łebie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych żurawi słupowych obrotowych z napędem elektrycznym dla Morskiej Stacji Ratowniczej w Ustce i Morskiej Stacji Ratowniczej w Łebie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki udziału w postępowaniu określone w: 1) art. 22 ust. 1 punkt 1-3 ustawy Pzp; 2) art. 22 ust.1 punkt 4 ustawy Pzp - tj. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. B.- Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia warunki określone w art.22 ust. 1 pkt.1-3 mogą spełniać łącznie, natomiast warunek nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólna ofertę, tj. każdy członek konsorcjum. C.- Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w Postępowaniu na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w Sekcji III.2 w punktach od D do F, na zasadzie kwalifikacji spełnia/ nie spełnia. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w Postępowaniu określone przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: D.- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pkt.1, 2 i 3 ustawy Pzp - należy złożyć w formie oryginału. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( tzn. wykonawców składających wspólną ofertę- konsorcjum), oświadczenie to składa/ podpisuje w imieniu całego konsorcjum ustanowiony pełnomocnik lub podpisują wszyscy członkowie konsorcjum. E.- W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy Pzp. Oświadczenie należy złożyć w formie oryginału. Dokument ten składa we własnym imieniu każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ( członków konsorcjum); 2) aktualny na dzień składania ofert odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z Wykonawców. Powyższy dokument można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. F.- Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wówczas składa odpowiednie dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605, zm: Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sar.gov.pl - w Zakładce zamówienia publiczne / Ogłoszenia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach