Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg
- Adres: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 800 444,48 , fax. 91 4393003, 4800453
- Data zamieszczenia: 2019-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
ul. Klonowica 5
71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 800 444,48, fax. 91 4393003, 4800453
REGON: 32116569800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych, kompletnych, wolnych od wad konstrukcyjnych, materiałowych samochodów: Część nr I: Samochód dostawczy typu furgon Część nr II: Samochód dostawczy typu kombivan - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego 2 sztuk fabrycznie nowych (rok produkcji 2019), kompletnych, wolnych od wad konstrukcyjnych, materiałowych samochodów: Część nr I – Samochód dostawczy typu furgon Część nr II – Samochód osobowo-dostawczy typu kombivan Kody CPV: Część nr I - 34.13.00.00 – 7 – pojazdy silnikowe do transportu towarów; Część nr II - 34.11.00.00 – 1 – samochody osobowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34130000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium w przypadku składania oferty na wybraną część, należy wnieść w wysokości: 1) dla Części nr I: 3000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące i 00/100), 2) dla Części nr II: 2000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące i 00/100). Przed upływem terminu składania ofert. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego UWAGA: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia musi wnieść wadium w wysokości wymaganej dla każdej części zamówienia na którą składa ofertę. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na rachunek depozytowy ZDiTM w Szczecinie Nr 85 1020 4795 0000 9702 0278 0682. Zaleca się aby w tytule przelewu oprócz nazwy wykonawcy, informacji do jakiego postępowania wadium zostało wniesione podać nr NIP. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie ZDiTM (parter) od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 – 15:30.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, jeżeli Wykonawca oświadczy, że jest autoryzowanym Dealerem pojazdów danej marki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) Oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 1) siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) Oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2) siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 5 ppkt 2) siwz, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); 6) Oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 2 ppkt 1) siwz; Ww. oświadczenie znajduje się w formularzu oferty dla Części nr I: pkt 1 ppkt 5) dla Części nr II: pkt 2 ppkt
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą samochodu osobowo-ciężarowego typu 4+1 i osobowo-ciężarowego typu 5+1 na potrzeby Oddziału ZUS w Koszalinie
Dodano: 2019-09-05 - Zakup i dostawa dwóch fabrycznie nowych pojazdów na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowskim Parku Przemysłowym, w ramach dofinansowania kosztów tworzenia i działania zakładu aktywności zawodowej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Dodano: 2018-10-29 - Dostawa używanych samochodów dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu
Dodano: 2017-12-06 - Dostawa używanych samochodów dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu
Dodano: 2017-11-24