Przetargi.pl
Dostawa 2 ciągników rolniczych dla Stacji Badawczo-Dydaktycznej w Radomierzu

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2020-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 18670000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.upwr.edu.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-30000-euro/dostawy
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 2 ciągników rolniczych dla Stacji Badawczo-Dydaktycznej w Radomierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa 2 ciągników rolniczych dla Stacji Badawczo-Dydaktycznej w Radomierzu (tj.: ciągnik rolniczy z ładowaczem czołowym i osprzętem ładowacza oraz ciągnik rolniczy z przednim TUZ i WOM) zgodnie z założeniami i parametrami określonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1.1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamienienia. 2.Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia: Stacja Badawczo-Dydaktyczna w Radomierzu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, Radomierz 40, 58-520 Janowice Wielkie 3.Warunki gwarancji: szczegółowe warunki gwarancji i rękojmi zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Czas trwania gwarancji i rękojmia stanowi także jedno z kryterium oceny ofert i może ulec wydłużeniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ. Minimalny termin gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące. 4.Warunki naprawy: jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnej naprawy przedmiotu umowy lub wymiany na wolny od wad, w terminie maksymalnym do 10 dni kalendarzowych licząc od dnia dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego pocztą elektroniczną (e-mail). Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszoną usterkę – maksymalnie do 8 godzin. Przez „czas reakcji na zgłoszoną usterkę” Zamawiający rozumie: pojawienie się serwisanta Wykonawcy u Zamawiającego i rozpoczęcie naprawy zgłoszonego sprzętu. Termin naprawy stanowi także jedno z kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ. Maksymalny termin naprawy wynosi 10 dni kalendarzowych licząc od dnia dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego pocztą elektroniczną (e-mail). 5.Warunki płatności: szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. b) Wypełnione Parametry techniczne przedmiotu zamówienia (Zał. nr 1.1 do SIWZ) c) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza pow. podwykonawcy na formularzu oferty. 2. Ponadto, wraz z ofertą należy złożyć: a) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. (Załącznik 3a do SIWZ; jeśli dotyczy), b) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt. 7.1, 7.2, 7.3 SIWZ. c) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów w oryginale d) oświadczenia umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty. e) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, f) dokumenty potw. równoważność oferowanych dostaw, usług, robót budowlanych (jeśli dotyczy), 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 5. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 6.Forma dokumentów: 1) W oryginale należy złożyć:  Formularz ofertowy (Zał. nr 1 do SIWZ)  Parametry techniczne przedmiotu zamówienia (Zał. nr 1.1 do SIWZ), 2) W przypadku oferty składanej wspólnie wykonawcy składają razem:  Formularz ofertowy (Zał. nr 1 do SIWZ),  Parametry techniczne przedmiotu zamówienia (Zał. nr 1.1 do SIWZ),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach