Przetargi.pl
Dostawa 1 sztuki samochodu ratowniczo - gaśniczego lekkiego z napędem (4x4) typu kontener dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Korczynie

Gmina Korczyna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-420 Korczyna, ul. Rynek 18a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4354080 , fax. 013 4354096
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Korczyna
    ul. Rynek 18a 18a
    38-420 Korczyna, woj. podkarpackie
    tel. 013 4354080, fax. 013 4354096
    REGON: 37044056000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: korczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 1 sztuki samochodu ratowniczo - gaśniczego lekkiego z napędem (4x4) typu kontener dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Korczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego samochodu lekkiego z napędem 4x4 i jego zabudowa pożarnicza. 2. Parametry nie określone w poniższej specyfikacji muszą być zgodne z (Wymogami dla samochodów ratowniczo-gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla Ochotniczych Straży Pożarnych - Edycja druga-marzec 2006( lub )Wymaganiami ogólnymi i szczegółowymi dla samochodów ratowniczo-gaśniczych KG PSP - CNBOP - czerwiec 2002) z wyłączeniem elementów wyposażenia nie wchodzących w skład zamówienia. Samochód musi posiadać certyfikat zgodności lub pozytywną opinię CNBOP. Wymagania dla lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 Parametr Wymagania minimalne Wypełnia oferent podać zastosowane rozwiązania lub parametry techniczne) 1. Dopuszczalna masa całkowita do 3500 kg 2. Typ podwozia - napęd 4x4 - napęd stałym na obie osie - kabina kierowcy jednomodułowa przystosowana do przewozu 6-ciu osób w układzie 1+1+4 - ilość drzwi w kabinie minimum 2 - siedzenia skierowane przodem do kierunku jazdy - przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką 3. Silnik z zapłonem samoczynnym czterosuwowym z turbodoładowaniem 4. Moc silnika nie mniejsza niż 110 KM 5. Skrzynia biegów manualna, 5-cio biegowa, zsynchronizowana 6. Układ kierowniczy ze wspomaganiem 7. Układ hamulcowy Dopuszcza się brak systemu ABS 8. Zabudowa - zabudowa samonośna z profili odpornych na korozję - pokrycia zewnętrzne zabudowy - blacha aluminiowa - poszycia wewnątrz zabudowy - blacha aluminiowa łezkowa - skrytki na sprzęt zamykane żaluzjami wodo i pyłoszczelnymi - z tyłu zabudowy - żaluzja - półki aluminiowe mocowane do stelaża z miejscem na specjalistyczne wyposażenie pożarnicze: - agregat wysokociśnieniowy, - pompa szlamowa, - pompa pływająca, - lekki zestaw narzędzi hydraulicznych do ratownictwa technicznego, - piłę do drewna, - węże tłoczne W-75 i W-52 - dach wykonany w formie podestu roboczego pokryty blachą ryflowaną, - wokół dachu barierka ochronna, - z tyłu zabudowy drabinka wejściowa. 9. Kolorystyka - kabina i zabudowa w kolorze czerwonym RAL 3000 - nadkola oraz zderzaki w kolorze białym 10. Wyposażenie - belka świetlna z napisem (STRAŻ), - generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów słownych), - lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu, - lampy błyskowe niebieskie pulsacyjne zderzakowe z przodu pojazdu, - oświetlenie przedziału ładunkowego włączane automatycznie po otwarciu schowka, główny wyłącznik oświetlenia schowków zainstalowany w kabinie kierowcy, - gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy, - przenośna lampa halogenowa (szperacz) zasilana z gniazda zapalniczki 12V - montaż wysokociśnieniowego agregatu wodnego oraz radiotelefonu, które zostaną dostarczone przez zamawiającego 11. Wyposażenie dodatkowe - osłona rurowa z przodu pojazdu, - wyciągarka linowa o sile uciągu min 3,5t, 2. Wymagania dodatkowe w ramach przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 4. Wykonać przedmiot zamówienia własnymi siłami bez zlecania prac podwykonawcom. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pozytywną opinię CNBOP w Józefowie najpóźniej w dniu odbioru samochodu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341140009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.). 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców określonych w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.). 3. Złożyli ofertę w sposób zgodny z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2/ oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych i nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych - według załącznika nr 1 do formularza ofertowego, 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4/ dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy przez osoby podpisujące ofertę lub inne dokumenty, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 5/ zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6/ zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 7/ oświadczenie o proponowanym okresie gwarancji, 8/ wykaz wykonanych dostaw dla jednostek ochrony przeciwpożarowej w ciągu ostatnich 3 lat (minimum 3 dostawy) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 9/ dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w pkt 8 zostały wykonane należycie, 10/ w przypadku składania oferty wspólnej wymagane dokumenty muszą być złożone dla każdego z wykonawców oddzielnie, 11/ w przypadku składania oferty wspólnej brany będzie pod uwagę łączny potencjał kadrowy i techniczny oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie składających wspólną ofertę wykonawców, 12/oświadczenie o przedłożeniu pozytywnej opinii CNBOP w Józefowie na oferowany samochód, 13/ deklarację zgodności z normą PN-EN 1846-1L-1-5-0, 14/ świadectwo homologacji typu na oferowany samochód. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.korczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach