Przetargi.pl
Dostawa 15000 litrów benzyny bezołowiowej Pb 95 do samochodów służbowych Kancelarii PAN, za pośrednictwem stacji paliw uprawnionych do bezgotówkowego rozliczania transakcji przy użyciu kart mikroprocesorowych na terenie całego kraju, w okresie 12 miesięcy

Kancelaria Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 00-901 Warszawa, pl. Defilad 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 656-66-70
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Polskiej Akademii Nauk
    pl. Defilad 1 1
    00-901 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 656-66-70
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa Polskiej Akademii Nauk

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 15000 litrów benzyny bezołowiowej Pb 95 do samochodów służbowych Kancelarii PAN, za pośrednictwem stacji paliw uprawnionych do bezgotówkowego rozliczania transakcji przy użyciu kart mikroprocesorowych na terenie całego kraju, w okresie 12 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa 15000 litrów benzyny bezołowiowej Pb 95 do samochodów służbowych Kancelarii PAN, za pośrednictwem stacji paliw uprawnionych do bezgotówkowego rozliczania transakcji przy użyciu kart mikroprocesorowych na terenie całego kraju, w okresie 12 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnych z art. 22 ust. 1 ustawy na druku formularza załączonym do specyfikacji; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykaz minimum 100 punktów sprzedaży paliw z podaniem ich lokalizacji na terenie Polski, w tym min. 10 zlokalizowanych na terenie Warszawy, uprawnionych do bezgotówkowej sprzedaży paliwa przy użyciu kart mikroprocesorowych wydanych na każdy pojazd Zamawiającego. 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2) składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605). 5) Ww. dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub budzić będzie wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 6) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7) W przypadku, gdy Wykonawcy składają ofertę wspólną, zobowiązani są do wskazania pełnomocnika zgodnie z art. 23 ustawy i załączenia do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 1) i 2) - każdy z Wykonawców z osobna, natomiast dokument, o których mowa w pkt. 3) ma obowiązek złożyć ten z Wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnienie ww. warunku. 8) Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt. 7) zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożą Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 9) Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Ocena przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oferowany upust
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach