Przetargi.pl
Dostawa 10 szt. komputerów wraz z oprogramowanie do Urzędu Miejskiego w Kluczborku w ramach projektu pn. „Wzrost jakości usług administracyjnych w Dzierżoniowie, Kluczborku, Kędzierzynie-Koźlu, Namysłowie i Prudniku"

Gmina Kluczbork ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 183 864 , fax. 077 418 22 30
  • Data zamieszczenia: 2019-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kluczbork
    ul. Katowicka 1
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 774 183 864, fax. 077 418 22 30
    REGON: 52570200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kluczbork.eu/redir,przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 10 szt. komputerów wraz z oprogramowanie do Urzędu Miejskiego w Kluczborku w ramach projektu pn. „Wzrost jakości usług administracyjnych w Dzierżoniowie, Kluczborku, Kędzierzynie-Koźlu, Namysłowie i Prudniku"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Kluczborku w ramach projektu pn. „Wzrost jakości usług administracyjnych w Dzierżoniowie, Kluczborku, Kędzierzynie-Koźlu, Namysłowie i Prudniku” obejmująca dostawę; a) Pakiet biurowy – 10 szt.; b) Monitor – 10 szt.; c) Komputer stacjonarny – 10 szt; 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” 2. Dostarczony sprzęt komputerowy będące przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać gwarancję i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimalnej gwarancji wymaganej na sprzęt komputerowy na okres podany w ofercie. Minimalny okres gwarancji wymaganej został określony w załączniku nr 6 do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji wymaganej krótszy niż, podany w załączniku nr 6 do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ; 4. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny, u którego wdrożono normę ISO 9001:2015 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta sprzętu komputerowego; 5. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia reakcji serwisu do końca następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego awarii lub usterki sprzętu komputerowego (komputera lub monitora). 6. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia awarii lub usterki sprzętu komputerowego w ciągi maksymalnie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia; 7. Jeśli do 3 dni roboczych awaria lub usterka sprzętu komputerowego nie zostanie usunięta Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do siedziby Zamawiającego zastępczego sprzętu komputerowego. 8. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia w terminie podanym w ofercie do siedziby Zamawiającego zastępczego sprzętu komputerowego w przypadku wystąpienia awarii lub usterki. Minimalny termin dostawy zastępczego sprzętu komputerowego w przypadku wystąpienia usterki lub awarii – 2 dni robocze. Maksymalny termin dostawy zastępczego sprzętu komputerowego w przypadku wystąpienia usterki lub awarii - 4 dni robocze. Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin dostawy zastępczego sprzętu komputerowego w przypadku wystąpienia usterki lub awarii powyżej 4 dni zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ; 9. Zastępczy sprzęt komputerowy musi posiadać minimalne parametry techniczne wskazane w załączniku nr 6 do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia”. 10. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany sprzętu komputerowego na nowy tego samego typu i o tych samych parametrach technicznych w przypadku, gdy po trzech naprawach sprzęt będzie nadal wykazywał wady uniemożliwiające jego użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem; 11. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w wykazie wyposażenia stanowiącym załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 12. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy. 13. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: - 30200000-1 – Urządzenia komputerowe; - 30213300-8 – Komputery biurkowe; - 48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ; 2. Wypełniony i podpisany formularz rzeczowo- cenowy – zgodnie z zał. nr 1a do SIWZ; 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach