Przetargi.pl
Dostarczenie znaków i tablic drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 84
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 566 78 55 , fax. 87 565 99 26
  • Data zamieszczenia: 2012-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach
    ul. Sejneńska 84 84
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 566 78 55, fax. 87 565 99 26
    REGON: 20066207700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostarczenie znaków i tablic drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie znaków i tablic drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. 2. Zakres dostawy określono w przedmiarze - formularzu cenowym - załącznik nr 2 do siwz 3.Wymagania dotyczące zamawianych znaków i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego: a)zamawiane znaki i tablice muszą być wykonane zgodnie z załącznikami nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220, poz. 2181 z późniejszymi zmianami). b)producent znaków drogowych powinien posiadać dla swojego wyrobu aprobatę techniczną, certyfikat zgodności nadany mu przez uprawnioną jednostkę certyfikującą, znak budowlany B lub CE i wystawioną przez siebie deklarację zgodności, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury. Folie odblaskowe na lica znaków drogowych powinny posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę oraz deklarację zgodności wystawioną przez producenta. Słupki, blachy i inne elementy konstrukcyjne powinny mieć deklarację zgodności z odpowiednimi normami. c)rury powinny odpowiadać wymaganiom PN-H-74200:1998, PN-84/H-74220 lub innej normie, wykonane ze stali w gatunkach dopuszczonych przez PN-H-84023.07 lub innej normy, d)tarcza znaku powinna być wykonana z: -blachy ocynkowanej ogniowej o grubości min 1,25 mm, a tarczy tablicy o powierzchni > 1 m2 powinna być wykonana z blachy ocynkowanej ogniowej o grubości min 1,5 mm wg PN-EN 10327:2005 lub PN-EN 10292:2003/A1:2004/A1:2005, a z blachy aluminiowej odpowiednio dla znaków 1,5 mm i 2,0 mm dla tablic wg PN-EN 485-4:1997, -konstrukcji warstwowej (zwanej dalej technologią warstwową) z dwóch płaskich blach stalowych o grubości min. 0,5 mm, z powłoką cynkową co najmniej 225g/m2, pokrytych od strony zewnętrznej powłoką ochronną lakierniczą o grubości min 25 mm oraz z płyty styropianowej w gatunku min EPS 150 o grubości min. 22 mm połączonych ze sobą warstwą kleju, -tarcze znaków muszą być wyposażone w obejmy montażowe zabezpieczone przed korozją, służące do zamocowania w sposób rozłączny tarczy znaku do konstrukcji wsporczej, -krawędzie tarczy znaku powinny być podwójnie gięte, -tylna strona tarczy znaku powinna być zabezpieczona farbą antykorozyjną, e)każdy znak drogowy oraz każda konstrukcja wsporcza musi posiadać tabliczkę znamionową z folii nieodblaskowej na której umieszczono: -numer i datę normy, -datę produkcji, -numer aprobaty technicznej, -numery certyfikatów, -oznaczenia dotyczące parametrów odblaskowości lica znaku, -znaczek zamawiającego ZDiZ Suwałki wykonany z folii I generacji. Tabliczka znamionowa powinna być wykonana w sposób trwały i wyraźny, czytelny z normalnej odległości widzenia, a całkowita powierzchnia tabliczki znamionowej nie powinna przekraczać 30 cm2. Czytelność i trwałość cechy na tylnej stronie tarczy znaku nie powinna być niższa od wymaganej trwałości znaku. 4.Ceny znaków, tablic drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego obejmują transport do siedziby zamawiającego. 5.Cena znaku obejmuje komplet zamocowania tj. obejmy, śruby, podkładki. 6.Ceny elementów np. azylu obejmują komplet mocowań np. w przypadku azylu kołki, śruby, podkładki, zaślepki na otwory montażowe. 7.Wymienione w kosztorysie ofertowym ilości znaków mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia mniejszej ilości znaków niż podane ilości szacunkowe. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość wzajemnej zamiany ilościowej w ramach wymienionych ilości znaków do wartości brutto oferty złożonej przez wykonawcę. 9.Zamawiający będzie zamawiał znaki sukcesywnie, w 3-4 większych zamówieniach (ok. 90% całości zamówienia) oraz stosownie do bieżących potrzeb, rozliczając je po cenach jednostkowych z oferty. 10.Dostawy znaków będą następowały sukcesywnie w terminie do 14 dni od daty pisemnego (przesłanego faksem lub listownie) zamówienia Zamawiającego. 11.Wykonawca wraz z każdą partią tablic i znaków drogowych dołączy oświadczenie zgodności z aprobatą techniczną lub obowiązującymi certyfikatami (zgodnymi z normami PN lub normami europejskimi). 12.Termin gwarancji na dostarczane znaki wynosić będzie 7 lat dla tablic wykonanych z folii I generacji i 10 lat dla tablic wykonanych z folii II generacji oraz 12 miesięcy dla urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, przy czym terminy te liczone będą od daty protokolarnego ich odbioru przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349922009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące) na całość zamówienia. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz.275). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach w Banku PKO SA O/Suwałki nr 08 1240 3363 1111 0010 4425 3775 w terminie do dnia 23.03.2012 r. do godz. 10:00 4.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 5.Wadium w pozostałych formach - oryginały - muszą być wniesione w sekretariacie (pokój 115) Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńska 82. 6.Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńskiej 82, (pokój nr 115) przed upływem terminu składania ofert. (Wykonawca dla celów dowodowych powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w sekretariacie ZDiZ). 7.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach