Przetargi.pl
Dostawa znaków i tablic drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 84
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 566 78 55 , fax. 87 565 99 26
  • Data zamieszczenia: 2015-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach
    ul. Sejneńska 84 84
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 566 78 55, fax. 87 565 99 26
    REGON: 20066207700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa znaków i tablic drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest : dostawa znaków i tablic drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ oraz Specyfikacje Techniczne stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. 3.Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymagania: a)znaki i tablice muszą być wykonane zgodnie z załącznikami nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z dnia 23 grudnia 2003 r. Nr 220, poz.2181 z późniejszymi zmianami); b)znaki I generacji i II generacji winne być na podkładzie z blachy ocynkowanej zabezpieczonej z tyłu farbą antykorozyjną do powierzchni ocynkowanej lub w technologii warstwowej, krawędzie winne być podwójnie gięte, z tyłu winien znajdować się znaczek ZDiZ w Suwałkach wykonany z folii I generacji; c)producent znaków drogowych winien posiadać dla swojego wyrobu aprobatę techniczną, certyfikat zgodności nadany mu przez uprawnioną jednostkę certyfikującą, znak budowalny B i CE i wystawioną przez siebie deklarację zgodności, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury, Wykonawca winien załączyć do oferty dokumenty potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia posiada znak budowlany B i CE; d)folie odblaskowe na lica znaków drogowych winne posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę oraz deklarację zgodności wystawioną przez producenta; e)słupki, blachy i inne elementy konstrukcyjne winne posiadać deklarację zgodności z odpowiednimi normami; f)rury powinny odpowiadać wymaganiom PN-H-74200:1998, PN-84/H-74220 lub innej normie, wykonane ze stali w gatunkach dopuszczonych przez PN-H-84023.07 lub innej normy; g)materiały użyte na lico i tarczę znaku oraz połączenie lica znaku z tarczą znaku, a także sposób wykończenia znaku, muszą wykazywać pełną odporność na oddziaływanie światła, zmiany temperatury, wpływy atmosferyczne i występujące w normalnych warunkach oddziaływania chemicznego (w tym elektrochemiczną) - przez cały czas trwałości znaku, określony przez wytwórcę lub dostawcę; h)tarcza znaku może być wykonana z: - blachy ocynkowanej ogniowej o grubości min 1,25 mm, a tarczy tablicy o powierzchni > 1 m2 powinna być wykonana z blachy ocynkowanej ogniowej o grubości min 1,5 mm wg PN-EN 10327:2005 lub PN-EN 10292:2003/A1:2004/A1:2005, a z blachy aluminiowej odpowiednio dla znaków 1,5 mm i 2,0 mm dla tablic wg PN-EN 485-4:1997; - konstrukcji warstwowej (zwanej dalej technologią warstwową) z dwóch płaskich blach stalowych o grubości min. 0,5 mm, z powłoką cynkową co najmniej 225g/m2, pokrytych od strony zewnętrznej powłoką ochronną lakierniczą o grubości min 25 um oraz z płyty styropianowej w gatunku min. EPS 150 o grubości min. 22 mm połączonych ze sobą warstwą kleju; - wielkość tarczy winna być określona w zamówieniu; - krawędzie tarczy znaku winne być podwójnie gięte; - podkład z blachy ocynkowanej winien być zabezpieczony z tyłu farbą antykorozyjną do powierzchni ocynkowanych lub w technologii warstwowej. i)każdy dostarczony znak drogowy oraz każda konstrukcja wsporcza musi posiadać tabliczkę znamionową zawierającą: - numer i datę normy; - datę produkcji; - klasy istotnych właściwości wyrobu; - nazwę, znak handlowy i inne oznaczenia identyfikujące producenta lub dostawcę jeśli nie jest producentem; - znak budowlany B i CE; - numer aprobaty technicznej IBDiM; - numer certyfikatu zgodności i numer jednostki certyfikującej; - znaczek Zamawiającego ZDIZ w Suwałkach wykonany z folii I gen.; - oznakowania powinny być wykonane w sposób trwały, wyraźny i czytelny z normalnej odległości widzenia; - całkowita powierzchnia naklejki nie powinna przekraczać 30,0 cm2; - czytelność i trwałość cechy na tylnej stronie tarczy znaku nie powinna być niższa od wymaganej trwałości znaku; - naklejkę należy wykonać z folii nieodblaskowej. 5.Ceny ofertowe obejmują transport do siedziby Zamawiającego. 6.Ceny ofertowe poszczególnych znaków obejmują komplet zamocowania tj. obejmy, śruby, podkładki. 7.Ceny ofertowe elementów np. progu zwalniającego obejmują komplet mocowań np. w przypadku progu - kołki, śruby, podkładki, zaślepki na otwory montażowe. 8.Wymienione w kosztorysie ofertowym ilości znaków mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia mniejszej ilości znaków niż podane ilości szacunkowe. Zamawiający dopuszcza możliwość wzajemnej zamiany ilościowej w ramach wymienionych ilości znaków do wartości złożonej przez wykonawcę oferty. 9.Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w terminie do 14 dni od daty pisemnego (przesłanego mail-em lub fax-em) zamówienia Zamawiającego. 10.Wykonawca udziela na dostarczony przedmiot zamówienia 7 - letniej gwarancji dla tablic z folii I generacji i 10 - letniej gwarancji dla tablic z folii II generacji oraz rocznej gwarancji dla urządzeń bezpieczeństwa ruchu licząc od daty protokolarnego ich odbioru przez Zamawiającego. 11.Przedmiot zamówienia w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinien być wykonany zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia wskazuje na pochodzenie - markę, znak towarowy, producenta, dostawcę i normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, należy dodać zapis, że dopuszcza się oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. 12.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. 13.Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 14.Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy 60 szt. lub 120 szt. tabliczek z nazwą ulicy wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 10 (dotyczy jeśli Wykonawca zaoferuje jakość w postaci wartości dodanej do dostawy w pkt 2 Załącznika nr 1 do SIWZ - Formularza ofertowego). Przedmiotowe tabliczki winne być wykonane w ramce aluminiowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349922009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące) na całość zamówienia. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu; 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych; 4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach w Banku PKO SA O/Suwałki nr 08 1240 3363 1111 0010 4425 3775 w terminie do dnia 06.03.2015 r. do godz. 10:00. 4.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 5.Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńskiej 82, (pokój nr 115) przed upływem terminu składania ofert. (Wykonawca dla celów dowodowych powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w sekretariacie ZDiZ). 6.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość w postaci wartości dodanej do dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach