Przetargi.pl
Dostarczenie specjalistycznych usług wsparcia merytorycznego użytkowników Systemu ZSRK opartego na oprogramowaniu firmy SAP AG w zakresie wyrównania obrotów.

Sąd Apelacyjny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-330 Wrocław, ul. Energetyczna 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7987777 , fax. 071 7987714
  • Data zamieszczenia: 2014-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
    ul. Energetyczna 4 4
    53-330 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7987777, fax. 071 7987714
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostarczenie specjalistycznych usług wsparcia merytorycznego użytkowników Systemu ZSRK opartego na oprogramowaniu firmy SAP AG w zakresie wyrównania obrotów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wsparcie merytoryczne i obsługowe, użytkowników ZSRK we wskazanych sądach lub grupach sądów w procesie wyrównywania obrotów w łącznej ilości 170 roboczodni, opisanego szczegółowo w dokumencie INSTRUKCJA WYRÓWNYWANIA OBROTÓW ( zał. Nr 1 do umowy), w tym przede wszystkim podczas: 1) weryfikacji poprawności i kompletności wprowadzonych do systemu danych za okres przyjęty jako baza dla wyrównywania obrotów. Okres ten, traktowany jako punkt wyjścia, może być różny dla poszczególnych sądów - ale zawsze powinien objąć pełne miesiące dla ewidencji finansowej i budżetowej (zaksięgowane i uzgodnione). Weryfikacja powinna być przeprowadzona w obszarach rachunkowości finansowej (moduły: FI, FM, PSCD, BW). Powinna objąć dokumenty BO 2014 i dokumenty transakcyjne wprowadzone za ten okres do sytemu. Jeśli w okresie występować będą nierozwiązane problemy (np. błędne czy niekompletne księgowania) Wykonawca powinien doprowadzić do ich rozwiązania - zgodnie z Koncepcją Biznesową ZSRK, 2) storna dokumentów wprowadzonych do okresu objętego wyrównywaniem obrotów, 3) tworzenia plików Excel w celu wczytania danych do ZSRK przy wykorzystaniu narzędzia LSMW (Legacy System Migration Workbench) lub innego zaproponowanego przez Zamawiającego. Pomoc w przygotowaniu, sprawdzeniu poprawności i kompletności przygotowanych plików, 4) wczytywania plików, Rozwiązywanie ewentualnych problemów, które mogą pojawić się w trakcie wczytywania plików, 5) wprowadzania zbiorczych zapisów na kontach, dotyczy to m.in.: Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej, ZFŚS, dochodów i innych obszarów nieobjętych wprowadzaniem przy pomocy LSMW zgodnie z ww dokumentem INSTRUKCJA WYRÓWNYWANIA OBROTÓW, 6) weryfikacji wprowadzonych danych, sprawdzenie, czy w ramach rachunkowości finansowej (np. salda kont, stany magazynowe) oraz budżetowej (sprawozdania budżetowe RB-28, RB-27, RB-23) wszystkie dane są prawidłowe, tzn. czy osiągnięto zgodność zapisów w ZSRK i dotychczas używanych systemach finansowo-księgowych. W przypadku występowania niezgodności, wsparcie w wyszukiwaniu i eliminowaniu błędów. 2. W ramach realizacji usług będących przedmiotem umowy Wykonawca: 1) zapewni dostępność usług konsultanta/konsultantów, lub programisty/programistów posiadających odpowiednie umiejętności i wiedzę oraz znajomość budowy Systemu i Dokumentacji, umożliwiających świadczenie usług wsparcia, 2) zapewni koordynację prac swoich przedstawicieli, zapewni prowadzenie ewidencji złożonych i zakończonych zgłoszeń dotyczących realizacji usług, 3) zapewni monitorowanie procesu wszystkich złożonych zgłoszeń. W przypadku braku realizacji działań w wyznaczonym czasie, Wykonawca będzie zobowiązany do poinformowania o tym fakcie Zamawiającego oraz wyjaśnienia przyczyn opóźnienia. Decyzja co do dalszych działań będzie leżała po stronie Zamawiającego, 4) zapewni odnotowywanie potwierdzenia realizacji wszystkich zleconych usług w serwisie zgłoszeniowym (z wyłączeniem usług realizowanych za pośrednictwem infolinii). Po potwierdzeniu prawidłowości zrealizowanej usługi przez Zamawiającego Wykonawca będzie mógł dokonać zamknięcia zlecenia, 5) Na wniosek Wykonawcy Zamawiający udostępni Wykonawcy: a. Posiadaną przez Zamawiającego dokumentację Systemu, b. Dostęp do Systemu (w tym środowisk developerskich, testowych i preprodukcyjnych) na określonych przez Zamawiającego zasadach, c. Zamawiający umożliwi Wykonawcy dostęp do serwisu zgłoszeniowego umożliwiającego przyjmowanie i obsługę zgłoszeń dotyczących realizacji usług wsparcia. d. Zgłoszenia serwisowe oraz inne mogą być zgłaszane również drogą mailową pod warunkiem, że tego samego dnia takie zgłoszenie będzie potwierdzone poprzez zarejestrowanie zgłoszenia w serwisie zgłoszeniowym,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wadium wynosi: 5 000,00 zł złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rowoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy w Narodowym Banku Polskim Oddział we Wrocławiu nr 41 1010 1674 0003 9013 9120 0000 z zalecanym dopiskiem: wadium dot. Z - 362 - 12/14 oraz numerem NIP Wykonawcy. 5. Oryginały gwarancji lub poręczeń muszą być złożone w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 124 w kasie czynnej w godz. 7.30 - 14.30. 6. W ofercie wskazanym jest podać formę i datę w jakiej zostało wniesione wadium lub złożyć wraz z ofertą dowód wniesienia wadium w formie np. kopii wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu (podanie tych informacji jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny). 7. Zamawiający zatrzymuje wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy (odpowiednio). 8. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.sa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach